Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VälförtjäntOch Brommaflickorna snor 2p från Bajen!![]()
Otroligt nog leder Elfsborg mot Malmö efter två omställningsmål, nästan som i fornstora dagar. Fast nu jinxade jag det säkert.Med den senarelagda TdF-etappen i morgon hinner man också se Elfsborg förlora, för de som går igång på sånt.![]()
ALDRIG!Man tycker ju NÄSTAN lite synd om IFK Änglarna...
Inte alls säkert! Tror på kryss.Ny match i morgon. Den vinner ett gulsvart lag.
Svartgult!Ny match i morgon. Den vinner ett gulsvart lag.
Vad fan. Men bara hoppas att bilbos adept fortsätter på samma väg.Och så fick Billborn kicken i Änglarna...
Jocke Björklund tydligen...Vad fan. Men bara hoppas att bilbos adept fortsätter på samma väg.
Ja, han har väl varit bilbos adept i ett par omgångar.Jocke Björklund tydligen...
Någon okänd anledning?Undrar om vi åker på ett Bakslag av Häcken idag?![]()
Njae, jag är bara av naturen orolig...Någon okänd anledning?
Ja, det är ju det man är orolig för som en nervös själ som jag...Rimligt, ni kan få häcken full i dag.
Bra tippat!Inte alls säkert! Tror på kryss.![]()
Sopigt!Pust å stön...
Vi förlorade iaf inte!
1p in på kontot.![]()
Nä, men fjolligt!Sopigt!
Fjolligt, också!Nä, men fjolligt!
Men du är ju fotbolls supporter numera?Fjolligt, också!
Nej, fjollbollssupporter!Men du är ju fotbolls supporter numera?![]()
Nä, nu har du fel igen. Fjollboll är sånt där som fjollern Infantino basar över.För övrigt anser jag att trådtiteln ska ändras till Fotboll.
Fjollbol är ju basket å sånt trams..
Nä, det är Fotboll.Nä, nu har du fel igen. Fjollboll är sånt där som fjollern Infantino basar över.
Om du inte aktar dig så kanske jag dränker tråden i basketklipp så att bollsparkarinläggen försvinner i mängden.För övrigt anser jag att trådtiteln ska ändras till Fotboll.
Fjollboll är ju basket å sånt trams...
Men basket är ju bra fjolligt alltså...Om du inte aktar dig så kanske jag dränker tråden i basketklipp så att bollsparkarinläggen försvinner i mängden.![]()
Också!Men basket är ju bra fjolligt alltså...
Vi gillar sill!Jag ser att Solna är inne i ett stim med 4 matcher mot Göteborgslag. GAIS, Häcken, ÖIS och ÖIS igen.
Är det för att det är sill season?
(jag hittar ut själv)
Undrar om Patrick Ewing tyckte MJ var fjollig.Men basket är ju bra fjolligt alltså...
Ytterst fjolligt....Undrar om Patrick Ewing tyckte MJ var fjollig.
Förstår att du gillar sill, blir väl mest torsk annars.Vi gillar sill!
Fast det heter väl strömming på östkusten.
Om vi vinner vill säga...![]()
Nej, nu blandar du ihop det. Det här är det ytterst fjolliga:Ytterst fjolligt....
Tror du missuppfattat vad en nysning är. Vad gäller lättvindigt fallande torde dock bollsparkarna vara okrönta kungar, möjligen med viss konkurrens från 80-talets tjeckiska hockeyspelare.Ytterst fjolligt....
Spelarna ramlar ju bara nån nyser på dom...