Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fast igår svalde de ju bara halva gnagarn!Dags att uppdatera garderoben.
Visa bilaga 851836
Fortfarande en tradition värd att bevara.Fast igår svalde de ju bara halva gnagarn!
Ja, att nått skulle ske var väl väntat.Aksum ut, Brännström in i Mjällby fjollboll
Kongo-Kim?Kim Källström klar för Djurgården!
![]()
Kim Källström klar för Djurgården: ”Får acceptera ödet”
Kim Källström är klar för Djurgården. Bowlingspelaren, alltså. – Till slut får man väl bara acceptera ödet och köra, säger han.www.expressen.se
Det lilla laget vann med 5-0!
Nä nu skarvar du!Det lilla laget vann med 5-0!![]()
Japp!, det var bara 4-0....Nä nu skarvar du!
Jag tror att det kommer att vara atmosfäriska störningar hovrandes över Danne de kommande dagarna.Vad i hela h-e händer på Strawberry Arena?!![]()
Vi ser fram emot en fullständig matchrapport från @Dan C !!
Är det pga skräpet i ögonen som tårarna flödar? Stackare…Jag har fått nått skräp i ögonen idag.
Så tyvärr kan jag inte se vad ni skriver här....
Kan tyvärr inte kommentera detta, ser ju inget...Är det pga skräpet i ögonen som tårarna flödar? Stackare…![]()
Lirade Häcken idag?Snacka om gurka i .öven!![]()
Givet resultatet då du tidigare föreslagit detta, vad tror du sannolikheten är att din önskan uppfylls?För övrigt tycker jag att denna trådtitel ska ändras till Fotboll.
100% !!Givet resultatet då du tidigare föreslagit detta, vad tror du sannolikheten är att din önskan uppfylls?
Hur är det med konsekvensen? Fjollboll duger inte men ishockey ges nedvärderande namn utan pardon.Tur att HockeyBockey'en börjar snart!
Där vinner vi lätt serien.
Japp!Hur är det med konsekvensen? Fjollboll duger inte men ishockey ges nedvärderande namn utan pardon.
Man kan ju inte beskylla dig för att vara pessimist.100% !!
Jag litar på att trådskaparen är med mig på detta.
Nej det stämmer, jag håller ju på AIK.Man kan ju inte beskylla dig för att vara pessimist.
Spegelvänt?
Jag har fått nån slags infektion i ögonen nu, så jag ser inte vad du skriver?Vi andra förstår att det måste ha varit en traumatisk upplevelse för alla anhängare till Solna AIK idag. En sådan här genomklappning ser man sällan, och ni måste vara både chockade och bedrövade. Då ska ni veta att vi andra finns här för er! Kom hit till tråden och gråt ut, tala om era upplevelser och era känslor! Ni måste sätta ord på era känslor, det är inte bra att hålla allting inom sig - det blir som en tryckkokare. Kom hit så ska ni finna en axel att gråta ut emot! Vi lovar att inte vara skadeglada, vi är allihop väldigt berörda av er sorg!
Du kan ju börja @Dan C , berätta hur du känner det! Tala ut om eftermiddagen!![]()
Världens största sport är volleyboll enligt tillgänglig fakta. Det har vi ju diskuterat förr, men du ger dig inte. Är du en sån där vetenskapsförnekare som avfärdar fakta?Japp!
Så är det.
Världens största sport hånar man inte med öknamn.