[ot] Fjollboll!

[ot] Fjollboll!
Dags att uppdatera garderoben.
1788873623695.webp

[ot] Fjollboll!
Vad i hela h-e händer på Strawberry Arena?! 😅

Vi ser fram emot en fullständig matchrapport från @Dan C !!
Jag tror att det kommer att vara atmosfäriska störningar hovrandes över Danne de kommande dagarna.
Jobbigt att vara favorittippad. Lättare att vara Hammarbyare. Vi är dömda att förlora så varenda liten vinst är bara positivt jämfört med normalläget.

[ot] Fjollboll!
Vi andra förstår att det måste ha varit en traumatisk upplevelse för alla anhängare till Solna AIK idag. En sådan här genomklappning ser man sällan, och ni måste vara både chockade och bedrövade. Då ska ni veta att vi andra finns här för er! Kom hit till tråden och gråt ut, tala om era upplevelser och era känslor! Ni måste sätta ord på era känslor, det är inte bra att hålla allting inom sig - det blir som en tryckkokare. Kom hit så ska ni finna en axel att gråta ut emot! Vi lovar att inte vara skadeglada, vi är allihop väldigt berörda av er sorg!

Du kan ju börja @Dan C , berätta hur du känner det! Tala ut om eftermiddagen! 😌

[ot] Fjollboll!
Vi andra förstår att det måste ha varit en traumatisk upplevelse för alla anhängare till Solna AIK idag. En sådan här genomklappning ser man sällan, och ni måste vara både chockade och bedrövade. Då ska ni veta att vi andra finns här för er! Kom hit till tråden och gråt ut, tala om era upplevelser och era känslor! Ni måste sätta ord på era känslor, det är inte bra att hålla allting inom sig - det blir som en tryckkokare. Kom hit så ska ni finna en axel att gråta ut emot! Vi lovar att inte vara skadeglada, vi är allihop väldigt berörda av er sorg!

Du kan ju börja @Dan C , berätta hur du känner det! Tala ut om eftermiddagen! 😌
Jag har fått nån slags infektion i ögonen nu, så jag ser inte vad du skriver?
Men, jag håller på AIK oavsett!

Tillbaka
Topp