revben
Aktiv medlem
[OT] Flytta till Göteborg
Väldigt OT men varför ska det vara så svårt att flytta till Gbg? Boplats.se verkar ganska meningslöst i det här läget med endast drygt 200 dagars medlemskap. Ni som bor i Göteborg kanske har några tips eller råd om hur man borde göra? Just nu är det att skanna blocket som gäller och ringa hyresvärdar (som för det mesta hänvisar till boplats i alla fall).
Det enda svar vi fått hittills verkade helskumt och tyvärr för dyrt för oss annars hade vi nappat i ren desperation.
Har aldrig haft problem att hitta nånstans att bo tidigare (bl.a i Stockholm).
Finns det andra vägar till boende jag är omedveten om? Har funderat på att annonsera i GP, vad tror ni om det?
Eftersom detta är ett cykelforum klistrar jag in en bild på en cykel jag funderar på att införskaffa till våren eftersom min MTB har samlat damm på sistone.
Det enda svar vi fått hittills verkade helskumt och tyvärr för dyrt för oss annars hade vi nappat i ren desperation.
Har aldrig haft problem att hitta nånstans att bo tidigare (bl.a i Stockholm).
Finns det andra vägar till boende jag är omedveten om? Har funderat på att annonsera i GP, vad tror ni om det?
Eftersom detta är ett cykelforum klistrar jag in en bild på en cykel jag funderar på att införskaffa till våren eftersom min MTB har samlat damm på sistone.