[ot]Göra egna tröjor

swerider

Aktiv medlem
[ot]Göra egna tröjor
img_d.php

439:- ink mums och frakt
http://www.t-shirttryck.se/designonline/startm.php

Blir lite sugen.
Finns det inga billigare?

[ot]Göra egna tröjor
Kan inte riktigt släppa den där polyshop-sidan... :-)
De har en funktion, där man kan lägga ut sitt eget alster till försäljning.

"Polyshop ger dig möjligheten att ha ett stort utbud på kläder i din butik, utan att det kostar dig något extra.
Du bestämmer själv priset på varorna i din butik. Varje vara har ett grundpris, sen bestämmer du själv ditt påslag. Grundpriset + påslaget blir priset i din butik. Påslaget är det du tjänar vid varje försäljning.
Exempel:
- Grundpriset på en t-shirt är 79 kr (exklusive moms)
- Du väljer påslaget 40 kr (exklusive moms)
- T-shirten säljs för 149 kr (inklusive 30 kr moms) och du tjänar 40 kr.
- Varje månad skickar vi ut det du tjänat."

Med lite lämpliga länkar och tröttsam reklam, skulle det kunna bli ngt.? Att slippa investeringskostnader i början är ju inte fel.. Men jag känner inte till företaget.

EDIT: Blev just avbruten av f.d. granne.. Han vurmar för en firma vid namn http://www.visaprint.se/.. 50:-/t-shirt.

Senast redigerad av en moderator:
[ot]Göra egna tröjor
Det finns högvis med liknande siter, googla runt lite så hittar du garanterat 10 till så kan du jämföra lite priser och greja.
Om du orkar..

Finns bland annat en riktigt stor tysk site som knåpar ihop jerseys och sånt också, de skulle eventuellt kunna fiffla ihop cykeltröjor också (jag vet inte säkert men jag kan tänka mig det).
Tyvärr kommer jag inte ihåg adressen för tillfället.

Hoodien var dock ruskigt snygg.
Fila lite på döskallen så har du kanske en köpare ;)

[ot]Göra egna tröjor
www.spreadshirt.com är en annan site där du kan välja mellan flera olika motiv eller designa ett eget. Om du lägger upp ett eget tryck som andra kan beställa via spreadshirt kan du även tjäna lite på det, eller så skapar du en egen "butik" via deras hemsida. Finns rätt många olika motiv att välja mellan, men et eget är naturligtvis roligast. En kompis har använt sig av dom flera gånger och det verkar som om det är kvlitet på trycket. Spredshirt har bland annat fotbollströjor och kanske skulle kunna fixa cykeltröjor om man efterfrågar det.

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp