OT (happy): Bugg i utkorgen?

bruse

Aktiv medlem
Klickar man på ett användarnamn i min utkorg, så kommer jag inte till vedebröandes profil, utan forumet! Men i inkorgen kommer jag till da profila.

Senast redigerad av en moderator:
the_TnT Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag kommer ingenstans när jag klickar på
> profilnamn i "Skickat".
>

Testa med en annan webläsare så länge. Firefox funkar bra för mig, men inte IE.

Banners och menyerna till vänster syns som vanligt.
Överskriften "Privata meddelanden: Skickat" syns också som vanligt. Resten under är vitt.
Alltså saknas den blå raden med "Ämne Från Datum" samt själva meddelandena.

Klarnar det något? Kan inte lägga ut en någon skärmdump från jobbet.

Samma här trodde först att det inte fanns något i skickat, men som Anki sa rulla ner en rejäl bit så finns dem där.

Feffe går det möjligen att fixa bort det där tomma området så at det ser ut som i inkorgen?

Bosse

Pelle Hå Skrev:
> the_TnT Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Jag kommer ingenstans när jag klickar på
> > profilnamn i "Skickat".
> >
>
> Testa med en annan webläsare så länge. Firefox
> funkar bra för mig, men inte IE.

Att kalla mig fotbollstokig må vara roligt, men att insinuera att jag surfar runt med I€ är bara oförskämt! :-D

F.ö. påpekade jag scrollbuggen för feffe när jag var strandad med Simons IE för ett tag sedan.

märkligt.. jag har inga problem med min IE alls? ser alla inkomna och skickade PM. kan även klicka mig till rätt profil.

feffemannen labbar? nu ahr hela tabellen med meddelande hamant förbaskat långt till höger. Få in till kollegan för å läsa!

the_TnT Skrev:
>
> Att kalla mig fotbollstokig må vara roligt, men
> att insinuera att jag surfar runt med I€ är bara
> oförskämt! :-D
>

Nämen hujj, jag ber hundra gånger om tusen! Det var inte alls menat så. =)

Labba på feffe - bara det blir bra sen så...

/anki - som just nu befinner sig ute i korridoren om hon vill slippa scrolla ända ut till högerextremisterna ;)

aaargh vad jag hatar IE.

Ok, "Min profil"-sidorna är uppdelade i tre delar, huvudet (med banners och meny), menyn till vänster och huvuddelen till höger. Om jag fattar det rätt så kommer huvuddelen långt ner på sidan i IE, medan huvudet och menyn är som de ska. Är det rätt?

Vilka av "Min profil"-sidor gäller detta?

f

anki (och andra): win2000 och ie 6.0.2800.1106CO (puh!), sitter på jobbet bör jag kanske tillägga så alla SP och annat är uppdaterat.

funkade bra när jag kollade nyss.

Någon med bra html-kunskaper kan väl kolla och skicka ett PM till mig om ni hittar felet... jag blir galen. Kan verkligen inte se någon skillnad på "Skickat" och "Inbox" sidorna...

f

Heja feffe, det är tur att vi har dig när det blir så här ;-) skönt att det blev en runda istället för tv och kankse en bärs eller fler!

Bosse

Tillbaka
Topp