Globalistic
Aktiv medlem
(OT) Hastighetskamera
Var på väg till Sickla köpkvarter tidigare ikväll å åkte på RV 75 i södra länken. Vid mynningen av tunnelröret vid Hammarbybacken blixtrade det till. Ett gulorange blixt. Jag reflekterade över det då jag såg liknande blixt några hundra meter från mynningen på min sida när jag passerade. Efteråt tittade jag på hastighetsmätare som visade 81. Det var bara jag i tunnel på min sida å jag var mitt uppe i en konversation å reflekterade inte på hastigheten. Har kört igenom södra länken MASSOR av gånger å aldrig varit med om liknande. Kommer det dimpa ner en bot på 2.000 nu inom 10-dagar eller verkar jag bara ha Väldigt fel?
Såg på någon länk att fartkameran vid hammarby sjöstad hade tagit fast 1.950st fartsyndare 2007.
Helt tomt i tunneln å klockan var strax över nio på kvällen söndagen innan julafton. Med tre dagar kvar till julafton hoppas jag på mirakel. Ska detta bli min första fartöverträdelse?
Någon som vet om den kameran vid hammarby sjöstad funkar eller har ni åkt dit själva?
Såg på någon länk att fartkameran vid hammarby sjöstad hade tagit fast 1.950st fartsyndare 2007.
Helt tomt i tunneln å klockan var strax över nio på kvällen söndagen innan julafton. Med tre dagar kvar till julafton hoppas jag på mirakel. Ska detta bli min första fartöverträdelse?
Någon som vet om den kameran vid hammarby sjöstad funkar eller har ni åkt dit själva?