[OT] HDTV

[OT] HDTV
captain8track skrev:
-------------------------------------------------------
> s skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > SirVélo skrev:
> >
> --------------------------------------------------
>
> > -----
> > > Oskar_ skrev:
> > >
> >
> --------------------------------------------------
>
> >
> > > -----
> > > > kaipartai skrev:
> > > >
> > >
> >
> --------------------------------------------------
>
> >
> > >
> > > > -----
> > > > > Boxer= BMW!
> > > >
> > > > Boxer = Subaru!
> > >
> > > Boxer= Alfasud!
> >
> > Boxer = kalsonger!
>
> BOXER = Bubbla och Porsche... +alfa 33

Boxer = Voff voff!
 
[OT] HDTV
bigmollo skrev:
-------------------------------------------------------
> captain8track skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > s skrev:
> >
> --------------------------------------------------
>
> > -----
> > > SirVélo skrev:
> > >
> >
> --------------------------------------------------
>
> >
> > > -----
> > > > Oskar_ skrev:
> > > >
> > >
> >
> --------------------------------------------------
>
> >
> > >
> > > > -----
> > > > > kaipartai skrev:
> > > > >
> > > >
> > >
> >
> --------------------------------------------------
>
> >
> > >
> > > >
> > > > > -----
> > > > > > Boxer= BMW!
> > > > >
> > > > > Boxer = Subaru!
> > > >
> > > > Boxer= Alfasud!
> > >
> > > Boxer = kalsonger!
> >
> > BOXER = Bubbla och Porsche... +alfa 33
>
> Boxer = Voff voff!

Bara ibland. Oftast zzzz, zzzz!
boxer-0226.jpg
 
[OT] HDTV
Jag ser också marksänd HD från SVT. Jag har en Philips 32" och kör en Mac-mini med El Gato Diversity USB stick med dual tuner och SVT HD går fint (720p-50fps H.264). Funkar utmärkt och tar liten plats, ungefär som en digitalbox men med fördelen att man också har en dator till surfande, YouTube, filmer etc.


> Den har tom MPEG4-mottagare så jag kan se
> marksänd HDTV,
> med 5.1-ljud http://www.svt.se/hdtv
 
[OT] HDTV
Det hela tog en fet vändning, jag har alltid varit intresserad av formula 1 å nu kan
man bara se det med viasat motor, så då tänkte jag skaffa viasat (ett fåtal hd kanaler men va fan)
så jag var till tv nissen å skulle teckna avtal med viasat, så säger han att boxer kommer första kvartalet 2009 börja med mpeg4 sändningar, så han tyckte att jag skulle vänta.
Så jag ringde boxer idag å dom sa att det stämmer, och idag var första dagen dom började sälja en
dekoder som stöder mpeg4 (hd) så jag beställde en hd box med 250 gig hårddisk
(samma som canaldigital),å den kommer nästa vecka.
så nu hoppas jag verkligen att dom köper in många å bra hd kanaler.
Tydligen ska viasat sälja sina kanaler så då kan man se formula 1 ändå :)
 
Tillbaka
Topp