(ot) Höga wc-stolar - ett gissel!

ForesterGuy sa:
En av min fars kamrater hade en toalett i källaren, som var monterad på en upphöjd avsats. Tydligen var det ursprungligen för att få en bättre fallhöjd till den intilliggande ån, där avloppet tidigare mynnade ut...
Vid vårflod: håll andan. :)

Hep sa:
Extremt stor sittring och öppning, extra mycket spolvatten och bara några cm till vattnet. Amerikaner har alltså stora rumpor, korta penisar och producerar extra mycket skit. Eller går det att tolka på annat sätt???

Touchdown är väldigt viktigt i USA.

åberg sa:
ForesterGuy sa:
En av min fars kamrater hade en toalett i källaren, som var monterad på en upphöjd avsats. Tydligen var det ursprungligen för att få en bättre fallhöjd till den intilliggande ån, där avloppet tidigare mynnade ut...

Jag cyklade längs den där ån en vår för många år sedan då det luktade... illa.
Tydligen var anslutningen till VA-nätet bristfälligt konverterad, och ibland svämmade det över. Fullt med toapapper + ANNAT i ån...

ForesterGuy sa:
åberg sa:
ForesterGuy sa:

Jag cyklade längs den där ån en vår för många år sedan då det luktade... illa.
Tydligen var anslutningen till VA-nätet bristfälligt konverterad, och ibland svämmade det över. Fullt med toapapper + ANNAT i ån...

Det har även hänt i centrala huvudstaden
mitti sa:
I februari 2015 avslöjade Mitt i att ett hus på Strandvägen på Östermalm hade släppt ut orenat avloppsvatten i Djurgårdsbrunnsviken i 85 år. Ett utsläpp som visade sig ha bidragit till övergödningen i viken.

https://mitti.se/nyheter/bajsvatten-forsade-rakt-ut-i-stans-vatten/

Någon mer än jag som minns hur högt radikalslöjdarens toalett i lägenheten satt? Jag tror han vinner.

Tillbaka
Topp