[OT] Hultsfred!

[OT] Hultsfred!
jag ska dit!, jag ska se turbonegro, SOAD, mew och en massa fler :p...jag kommer tyvär dricka pripps blå :( (det var den det var rea på på ålandsbåten :P)

[OT] Hultsfred!
Har ett par kompisar som ska cykla ner till Hultsfred. Ser ni ett par vinglande cyklister, Hultsfred flaggor tror jag dom skulle ha, varav den ena på en blå Scott MTB med Mek. skivor så är det dom. Galningar.

[OT] Hultsfred!
haha... min kompis+kompisar cyklade dit förra året. Och för dem är cyklar inget annat än ett transportmedel (idoter!)

haha Keffmonst, det kunde ha varit värre. Mina kompisar ska dricka kvalitetsdrycken Dragon, som smakar vatten.

Själv ska jag se bergman rock, mando diao, turbonegro, THE MARS VOLTA, SILVERBULLIT, the tears, kaiser chiefs, convoj, isolation years, shining, snoop dogg, tta, hidden cameras, eighties matchbox b-line disaster, looptroop.

Det blir en del. Önska mig lycka till.

[OT] Hultsfred!
Jag ska dit och vet inte riktigt vilken ölsort jag ska dricka än... Band som ska ses är NIN, Slayer, The Haunted, Turbonegro, Helmet, The Hives, Marilyn Manson, Tori Amos m.fl m.fl... Bor på husvagnscampingen iår, fan vad skönt att slippa "vanliga" campingen... =)

[OT] Hultsfred!
jag åker imorgon kl. 10.10.... börjar bli lite nervös för att nåt ska skita sig. jag, som van festivalbesökare (var på arvika förra året), ska åka med massa förstaårsfestivalare... hjälp... man vill ju inte vara pappa heller.
Ångest!

[OT] Hultsfred!
Wasabi skrev:
-------------------------------------------------------
> jag åker imorgon kl. 10.10.... börjar bli lite
> nervös för att nåt ska skita sig. jag, som van
> festivalbesökare (var på arvika förra året), ska
> åka med massa förstaårsfestivalare... hjälp... man
> vill ju inte vara pappa heller.
> Ångest!
>
> /Sebastian
> Born in the 80's

Van festivalbesöare=).En festival?
5 Roskilde 1 Hultsfred men nu var det 7 år sen sist.

[OT] Hultsfred!
Bara varit på Roskilde 1 gång, 97, mest för att se Krafterk. :)

En bild som etsat sig fast var vär man öppnade en bajamajadörr och ser hur skithögen sträcker sig upp över sittringskanten! Ett antal besökare måste ha suttit på huk uppe på ringen för att 'bygga' upp en hög... *hurgh*
Tur det fanns fler bajamajjor!

Var även på Tribal Gathering i Louton, England 1997. Den sötluktande röken var tät i 'chill out'-tältet..

Tribal Gathering 1997 was now the most eagerly anticipated event in the festival calendar and would be the biggest and best to date. Even the legendary pioneers of electronic music Kraftwerk had been persuaded to come out of retirement to play their first live performance in 15 years at the event.

[OT] Hultsfred!
Kaijan skrev:
-------------------------------------------------------
> Wasabi skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > jag åker imorgon kl. 10.10.... börjar bli
> lite
> > nervös för att nåt ska skita sig. jag, som
> van
> > festivalbesökare (var på arvika förra året),
> ska
> > åka med massa förstaårsfestivalare...
> hjälp... man
> > vill ju inte vara pappa heller.
> > Ångest!
> >
> > /Sebastian
> > Born in the 80's
>
>
> Van festivalbesöare=).En festival?
> 5 Roskilde 1 Hultsfred men nu var det 7 år sen
> sist.
>
>
>
>
> 0 dag kvar!!Äntligen!!!
> Det här musiken snurrar i min dator nu

Du anade inte en liten ironi? :)
Förresten var det inte du som hade sett union carbide på hultsfred? och de spelade inte 98 vad jag vet...

[OT] Hultsfred!
En liten rapport: The Mars Volta och turbonegro var i en klass för sig. Inte långt efter var Silverbullit, Suburban kids with biblical names, Looptroop, Mando Diao och Kaiser Chiefs.

Och så ett personligt meddelande till the_Tnt (även om jag precis såg att du skulle lämna oss för ett tag): Jag träffade en tjej från ludvika, och då frågade jag om hon visste vem tobbe som cyklar mtb är. Och det sa hon att hon gjorde. Världen är liten (eller i alla fall ludvika).

[OT] Hultsfred!
Nine inch Nails då? Spelningen kanske det bästa som hänt Sverige sedan makrill på tub :-)
Mastodon var också en upplevelse för sig, trummisen är tamejfan helt omöjlig. Trodde nästan jag skulle få se tre trummisar på scenen med tanke på hur det smattrar på skivan. Lyckad festival men ovanligt mycket bra band. Fast det bästa var nog att familjen vars källare vi tagit i anspråk ställde fram färska bullar och mjölk som nattvickning till oss.

[OT] Hultsfred!
NIN var höjdpunkten för mig..helt underbart med allsång på hurt :P, Tätt följt av Flogging Molly och Turbonegro. Hives var också sjukt bra. Blev överraskad av hur mycket folk som kom på MEW..var sjukt bra iaf men inget slog NIN :)

Tillbaka
Topp