Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
...du menar sådan italiensk-frukost-bulle? :) samma form också? låter ju faktiskt lite spännande måste jag erkänna. Kanske mindre sliskig än wienersemla?me.I.am sa:Vart är världen på väg? Att folk har börjat cykla i skogen har man på nåt sätt tvingats acceptera, men croissantsemla...

Jag tror du menar tvärt om, när en asfaltskramare vågar släppa sargen :-)me.I.am sa:Jag var en semmeltaliban precis som du tills jag testade en wienersemla, det öppnade upp en helt ny värld, typ som det måste kännas för en MTBare första gången hen testar LVG.
Ju längre du väntar ju färre wienersemlor hinner du äta i ditt liv.
Rattnalle sa:[censurerat] /mod
Vad gäller semlorna så blev det typ fem i söndags och två idag. Söndagens var överlägset och utan konkurrens bäst för då var de hembakta bullarna helt färska ur ugnen. Både den hembakta och den köpta jag åt idag var lite torra.
Är det fler som fattat att mjölk är ute så rekommenderar jag varmt vispad kokosgrädde över alla konstiga produkter i kyldisken.

me.I.am sa:Påbörjade bantning igår, ska ner 8kg, men gjorde ett kort uppehåll idag för att kunna ta en semla.