thomaslundstrom
Aktiv medlem
[OT] Hur många semlor har du käkat idag-tråden
Haha, touché!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sjuukt bra. Skrattar som ett fån för mig själv. Tack!
Du har drygt två timmar på dig att bättra dig. ?
Det sitter djupt rotat då jag var mkt allergisk mot nötter i ungdomen.Du har drygt två timmar på dig att bättra dig. ?
Så ja! Och lite kanel också...Två, en helt ok industrisemla på jobbet, och nu en riktigt bra kondissemla hetvägg från Park
Visa bilaga 470257
Så ja! Och lite kanel också...
Det är inte liiite barnkalas över ett kilo godis....Det sitter djupt rotat då jag var mkt allergisk mot nötter i ungdomen.
Tycker oavsett att det är mkt barnkalas över semlor, vitt bröd och massor med grädde.
Har ätit ett kg godis istället(som vanligt), bra för inlagring av glykogen?
Men vaf... vanära inte semlan, lämna den då hellre till nån arbetskamrat som har vett att uppskatta underverket!Brukar peta bort all grädde och tvinga i mig bullen med mandelmassa när det bjuds på jobbet fast det inte heller är särskilt gott
måste nog hålla med @Manurhin2 att semla är ett ganska överskattat bakverk ...... då innehållet är vitt bröd, fett och lite mandelmassa.
Brukar peta bort all grädde och tvinga i mig bullen med mandelmassa när det bjuds på jobbet fast det inte heller är särskilt gott
måste nog hålla med @Manurhin2 att semla är ett ganska överskattat bakverk ...... då innehållet är vitt bröd, fett och lite mandelmassa.
Hetvägg boostar tråkiga semlor!
Jag gissar att de som uppskattar hetvägg är såna som äter löskokta ägg och rinnig mannagrynsgröt och tycker att det är gott. Semla ska man inte förstöra genom att blöta ner den. ?
Du får väl göra en egen "semla" med danskt fettfritt rågbröd och skippa mandelmassan!Brukar peta bort all grädde och tvinga i mig bullen med mandelmassa när det bjuds på jobbet fast det inte heller är särskilt gott
Och ännu värre blir det med gluten och laktosintolerans, ja och för veganer är vanliga semlor helt fel.Det sitter djupt rotat då jag var mkt allergisk mot nötter i ungdomen.
Tycker oavsett att det är mkt barnkalas över semlor, vitt bröd och massor med grädde.
Skitsmart att ge till kollega, framförallt om dom också cyklar.Men vaf... vanära inte semlan, lämna den då hellre till nån arbetskamrat som har vett att uppskatta underverket!
Du får väl göra en egen "semla" med danskt fettfritt rågbröd och skippa mandelmassan!
Här är en som kan Smörrebröd https://idadavidsen.dk/
Innehållsneutral (eller möjligen innehållsrebell) m.a.o.Slumade till det och åt hembakad bulle (micrad) med skivad mandelmassa och philadelphiaost. Otippat gott
Radikalsemlaren?Gäller dock att bromsa innan det går för långt.
Annars risk att man snart sitter där med en apelsin- eller lök-semla.
//j
Hummus!Du får väl göra en egen "semla" med danskt fettfritt rågbröd och skippa mandelmassan!
Jag tycker det där ser ut som tre!