[OT] Hur många semlor har du käkat idag-tråden
Otack är världens lön.ForesterGuy sa:Jobbet bjöd på semla, jag vägrade. Köpte ett tvåpack på Lidl på vägen hem istället.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Otack är världens lön.ForesterGuy sa:Jobbet bjöd på semla, jag vägrade. Köpte ett tvåpack på Lidl på vägen hem istället.
Pfaff sa:Två,
En på jobbet och en lite senare ikväll och då som hetvägg.
Det var allt för i år.
Laktos är gott liksom gluten.
Sambal Oelek sa:jaha, är inte gratis gott!? :)ForesterGuy sa:Jobbet bjöd på semla, jag vägrade. Köpte ett tvåpack på Lidl på vägen hem istället.
Bengt-re sa:Pfaff sa:Två,
Det var allt för i år.
Säg det till min mage...
Pfaff sa:Bengt-re sa:Pfaff sa:Två,
Det var allt för i år.
Säg det till min mage...
Gärna. Ta hit den!
Henrik_E sa:Sjukt opro att äta semlor 10 dagar innan säsongen börjar.
zodah sa:Nu får ni inte äta mer semla, nu börjar fastan ju!
Det är fastställt sen gammalt.ForesterGuy sa:zodah sa:Nu får ni inte äta mer semla, nu börjar fastan ju!
Är det lag på det?
JTF sa:Det är fastställt sen gammalt.ForesterGuy sa:zodah sa:Nu får ni inte äta mer semla, nu börjar fastan ju!
Är det lag på det?
Exaktamente. :o)ForesterGuy sa:JTF sa:Det är fastställt sen gammalt.ForesterGuy sa:zodah sa:Nu får ni inte äta mer semla, nu börjar fastan ju!
Är det lag på det?
Fastslaget i fastlagen?
JTF sa:Exaktamente. :o)ForesterGuy sa:JTF sa:Det är fastställt sen gammalt.ForesterGuy sa:zodah sa:Nu får ni inte äta mer semla, nu börjar fastan ju!
Är det lag på det?
Fastslaget i fastlagen?
Spacekitty sa:Bara en liten.
Utan någon form av skalreferens misstänker man att du goffat i dig en fullstor.Spacekitty sa:Bara en liten.