Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blir? Utsågs inte årets semla 2019 runt fettisdagen? ;-)Fjärdebrunn sa:Vilken blir årets semla?
Tack vare denna tråd så blev man ju sugen. Köpte fyra st på ICA. Blir nog två ikväll.xyz-saft sa:Lokala Ica har semlor. Har lyckats behärska mig, men snart blir det nog en om jag känner mig själv rätt...
Inte prinsessan på ärten, men cyklisten på semlan!?
Ser smarrig ut. Läste en helt horribel notis om de olika varianterna på semlor som dykt upp på senare år. Wienersemla räknades upp bland andra nymodigheter, snacka om att ha dålig koll! Wienersemla har funnits länge och borde snarare användas som referens när man betygsätter smaken hos semlor från olika tillverkare. Wienersemla åts förmodligen av de första jägar-samlarna som nådde Sverige under stenåldern.
ja den har ju varit med ett tag :) ganska dålig koll minsann!Ser smarrig ut. Läste en helt horribel notis om de olika varianterna på semlor som dykt upp på senare år. Wienersemla räknades upp bland andra nymodigheter, snacka om att ha dålig koll! Wienersemla har funnits länge och borde snarare användas som referens när man betygsätter smaken hos semlor från olika tillverkare. Wienersemla åts förmodligen av de första jägar-samlarna som nådde Sverige under stenåldern.
Fan va gott det ser ut.Dagens semla satt fint i ruskvädret Visa bilaga 402746
Ja denna va riktigt fin från lokala Ica Kvantum bagerietFan va gott det ser ut.
Nu bor jag inte i Stockholm, annars hade jag nog knipit en bit av världens största semla på sergels torg, 300 kg!! :)
Visa bilaga 403048