Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ännu en förlorad dag...Ingen i dag heller.
Det börjar med semlor i december och slutar med en överdos i en portuppgång på annandagen ett antal år senare.Ännu en förlorad dag...
Sämre öden har förekommit.Det börjar med semlor i december och slutar med en överdos Budapeststubbe i en portuppgång på annandagen ett antal år senare.
På gravstenen stod det "Här ligger en man vars öde beseglades av en stubbe".Sämre öden har förekommit.![]()
Har du feta och tomater på semlan också?
Har du feta och tomater på semlan också?![]()
Det borde alla ha.
Du skall icke missbruka Semlan, din Guds, namn, ty Semlan skall icke låta den bliva ostraffad, som missbrukar hans namnDet borde alla ha.
Mmmm, hetvägg.
Semmelkladdkaka, kakan för dig som varken vill ha semla eller kladdkaka.Det finns numera Frödinge Semmelkladdkaka. Nytt för mig i varje fall. Måste prova.
Visa bilaga 811523
Semmelkladdkaka, kakan för dig som varken vill ha semla eller kladdkaka.
Samt garnera med en bit sill och ta en nubbe och en julmust till?Tjena!
Nej, för mig som vill ha båda! Kan dom trycka i lite saffran också så är det tamejfan perfekt.
Samt garnera med en bit sill och ta en nubbe och en julmust till?
Det är ju före nyår (2027)!Tjena!
Du ska då alltid ta det för långt.. Julmust efter nyår?
Dom hade faktiskt oxå en saffranskladdkaka som jag har provat. Smakade lite underligt/oväntat så jag vet inte om jag gillade den. Tror mer på semmel-varianten.Tjena!
Nej, för mig som vill ha båda! Kan dom trycka i lite saffran också så är det tamejfan perfekt.
Ja, fram till trettondan, sen får det fan vara slut. :)Tjena!
Du ska då alltid ta det för långt.. Julmust efter nyår?
Ja tycker semmlekakan är godare än denna saffrankakanDom hade faktiskt oxå en saffranskladdkaka som jag har provat. Smakade lite underligt/oväntat så jag vet inte om jag gillade den. Tror mer på semmel-varianten.
Visa bilaga 811549
Det får man hoppas.Ja tycker semmlekakan är godare än denna saffrankakan
Det får man hoppas.
Saffranskladdkakan minns jag som oätligt söt-sliskig.
//j
Välkommen i gänget!
Delårsrapport: 0.0 enheter