Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Min hund snusar. Det får räcka. Han snusar på det som finns: Gula fläckar i snön, svarta fläckar ppå asfalten, grannens matkasse... (Nämnd ordning!) Det är inte så noga.
Jag var ett svetto som slutade för 4 år sedan...gick upp 10kg på några månader.Jag håller fortfarande på att jobba bort magen...
Sort då:grov.Nu allt som går att stoppa under läppen som inte är snus,typ fishermans friends...
Lös:ja
Mängd:mycket
Fördelning:Hela käften...
Snusar Göteborgs Prima Fint. Kassörskan på Willys kallade det "gubbsnus" och att det inte passade en 28-åring som mig. Har ärvt både (o)vanan och snussorten av min far som snusat Prima Fint sedan 1960. Bäst är den naturligtvis i soffan då man kollar på Tour de France, jag älskar det passiva med snusning. Om man så vore medvetslös skulle man fortfarande kunna snusa.
Snusade i 2,5 år men lade sedan av. Detta var ca 1,5-2 år sedan. Har fortfarande sug kvar. Blir ju inte bättre av att mer än hälften snusar på nya jobbet! Okej, jag har ibland haft svårt att hålla mig. Men jag har inte köppt någon dosa själv =)
sort: level, hyfsat pris
lös: aspelut, fördelar sig mycket bättre i trynet
mängd: helst jämt, föröker dock undvika vid cykling, men vitaminer ska ju inte vara fel