[OT] Hur många svetton eller fetton snusar?

Sort: Vad som finns. Oftast Grov.
Potion: Ja helst, det kladdar mindre, men allt funkar.

Slutar: Idag. Och troligen om nån månad igen.

Min hund snusar. Det får räcka. Han snusar på det som finns: Gula fläckar i snön, svarta fläckar ppå asfalten, grannens matkasse... (Nämnd ordning!) Det är inte så noga.

Lätt Mårten!

Jag slutade för en månad eller två sedan, småstolt och helt frisk... Tror jag?... Dumdumdum!

Självklart att man snusar nu när ciggen är så dyra........eller hur var det :/

Sort : Grov, vad annars?

Lös : Självklart, kan man kladda ner sig i skogen måste man ju göra det annars också.

Mängd: Köper väl en dosa ibland varje dag, ibland räcker det två dagar

Sort: Ettan
Lös: Ja och portion.
Mängd: 1 dosa/dag.

Fördelning: En lös på morgonen sen portion på jobbet.

OBS! Alltid en extra fet efter träning.

Sort: General Silver
Lös: Nej
Mängd: Då och då
Fördelning: Endast på jobbet och när jag kommer ihåg att köpa, den här tråden påminde mig nyss...

Jag var ett svetto som slutade för 4 år sedan...gick upp 10kg på några månader.Jag håller fortfarande på att jobba bort magen...
Sort då:grov.Nu allt som går att stoppa under läppen som inte är snus,typ fishermans friends...
Lös:ja
Mängd:mycket
Fördelning:Hela käften...

sort: Blandat, mest Göteborgs Rapé

lös: har övergått till portion igen

portion: inte lika gött som lös...

mängd: dubbla smurf-blöjor ständigt inne (förutom på natten och hårda cykelpass)= en knapp dosa portion om dagen (drog en dosa lös om dagen förut)

va kul å höra att så många nyttjar det bruna guldet.. Det var för övrigt min gamle släkting General Rapé från Götet som uppfann snuset

Snusar Göteborgs Prima Fint. Kassörskan på Willys kallade det "gubbsnus" och att det inte passade en 28-åring som mig. Har ärvt både (o)vanan och snussorten av min far som snusat Prima Fint sedan 1960. Bäst är den naturligtvis i soffan då man kollar på Tour de France, jag älskar det passiva med snusning. Om man så vore medvetslös skulle man fortfarande kunna snusa.

Snusade i 2,5 år men lade sedan av. Detta var ca 1,5-2 år sedan. Har fortfarande sug kvar. Blir ju inte bättre av att mer än hälften snusar på nya jobbet! Okej, jag har ibland haft svårt att hålla mig. Men jag har inte köppt någon dosa själv =)

Sort jag snusade: Göteborg eller General port.

Saknar det =( (men är ändå glad att jag slutat)

Slutade för ett år sen nu i juni, kommer ej ihåg datum men denna månad iaf. Känner suget ibland men kommer inte börja innan jag är 65 iaf ;)

MVH

snus e gott, varför avstå?

sort: level, hyfsat pris
lös: aspelut, fördelar sig mycket bättre i trynet
mängd: helst jämt, föröker dock undvika vid cykling, men vitaminer ska ju inte vara fel

mullbänken stärker

Tillbaka
Topp