Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kniven sa:Får du panik bara av att se bilden på Hasse och Jons luftiga brojobb så kanske du ska slå dig ner här en stund. Har du därtill problem med sprit, piller å knark så är det inget snack. Egenremiss går bra. Förtur om du är aktiv i tråden [OT] Varje höst väcks mitt habegär...
gerrardsdobbar sa:Kniven sa:Får du panik bara av att se bilden på Hasse och Jons luftiga brojobb så kanske du ska slå dig ner här en stund. Har du därtill problem med sprit, piller å knark så är det inget snack. Egenremiss går bra. Förtur om du är aktiv i tråden [OT] Varje höst väcks mitt habegär...
Jag har inget problem med vare sig sprit, piller eller knark, men den inredning gjorde mig sugen på att döva smärtorna med någonting, åtminstone.
frause sa:Henrik_E sa:Vad är det för new age-ställe du hamnat på? Sadlat om från geolog till astrolog?geologen sa:Själva arbetsplatsen är bara ett tråkigt skrivbord med ett par skärmar, dockningsstation, tangentbord och mus. Och lite bôs. Inte så intressant. Men här är en bild från ett par meter till höger. På vår lilla grupps tesamling! :D
Teolog?
haggqvist sa:Provning på Högakustenbron.
Lite oklart varför Feeblesmith ser så glad ut i bakgrunden.
Halcan76 sa:Så här såg min ut för några dagar sedan. Nu är jag ledig!
mikipedia_ sa:Halcan76 sa:Så här såg min ut för några dagar sedan. Nu är jag ledig!
Sitter du i en mast lr möjligen en vindmölla?
Halcan76 sa:mikipedia_ sa:Halcan76 sa:Så här såg min ut för några dagar sedan. Nu är jag ledig!
Vindmölla I Norge. 80 m upp.
geologen sa:Själva arbetsplatsen är bara ett tråkigt skrivbord med ett par skärmar, dockningsstation, tangentbord och mus. Och lite bôs. Inte så intressant. Men här är en bild från ett par meter till höger. På vår lilla grupps tesamling! :D
Jimel sa:haggqvist sa:Provning på Högakustenbron.
Galningar!!
Halcan76 sa:mikipedia_ sa:Halcan76 sa:Så här såg min ut för några dagar sedan. Nu är jag ledig!
JojjeM sa:Jimel sa:haggqvist sa:Provning på Högakustenbron.
Galningar!!
Äsch, det där var är väl inte så farligt. Idag drog jag i fel spak på kontorsstolen så jag sänkte sitsen istället för att luta ryggstödet. Sen var rättstavningen i Word plötsligt på fel språk. Snacka om två nära dödenupplevelser på samma dag.
/Johan
NickPick sa:Halcan76 sa:mikipedia_ sa:Halcan76 sa:Så här såg min ut för några dagar sedan. Nu är jag ledig!
Är vindmölla norskt?
mikipedia_ sa:NickPick sa:Halcan76 sa:mikipedia_ sa:Halcan76 sa:Så här såg min ut för några dagar sedan. Nu är jag ledig!
Är vindmölla norskt?
Jag skulle säga skånskt, tycker det låter roligare än vindkraftverk.
geologen sa:Fy fan! :D
Jag tycker det är obehagligt med höjder på bara några få meter... 6-7 meter är nog max utan redigt, heltäckt räcke/staket. Går inte ut på balkonger högre upp än två trappor.
Kniven sa:Får du panik bara av att se bilden på Hasse och Jons luftiga brojobb så kanske du ska slå dig ner här en stund. Har du därtill problem med sprit, piller å knark så är det inget snack. Egenremiss går bra. Förtur om du är aktiv i tråden [OT] Varje höst väcks mitt habegär...
Tornado.geologen sa:Själv säger jag oftast vindsnurra.
jomper sa:Jonas, planerade du Apotealeveranser åt mitt håll så kan jag meddela att den levererades väl inom den utlovade tiden om än lite senare än prognosen :-)
jomper sa:Jonas, planerade du Apotealeveranser åt mitt håll så kan jag meddela att den levererades väl inom den utlovade tiden om än lite senare än prognosen :-)
Vernersson sa:Korrekt.
Driftsättning av flång nya narkosmaskiner.
Stimulerande arbetsmiljö va? ?
MartinC sa:Vernersson sa:Korrekt.
Har du fri tillgång på lustgas, sevo och annat "kul"?
Vad kan gå fel???
Vernersson sa:MartinC sa:Vernersson sa:Korrekt.
Har du fri tillgång på lustgas, sevo och annat "kul"?
Vad kan gå fel???
Sevo lukar illa och man får bara huvudvärk av skiten.
Och lustgasen är inte alls så lustig som man kan tro ;)
Men ja, jag har i princip fri tillgång till det.... Fast inget av "det där andra kul" :-P
Så inte så mycket som kan gå fel.....
Rattnalle sa:Lite OT kanske. Men det här blir väl typ "kontorsfrågor du inte vågar ställa" - tråden.
Nån som gjort någon framgångsrik åtgärd på en plast-knakande skrivbordsstol? Gå loss med silikonspray?
Vi har lite olika modeller i omlopp och av rätt modell tror jag ändå min är fräschast. Inget hårvax på nackstödet t ex.Hep sa:Rattnalle sa:Lite OT kanske. Men det här blir väl typ "kontorsfrågor du inte vågar ställa" - tråden.
Nån som gjort någon framgångsrik åtgärd på en plast-knakande skrivbordsstol? Gå loss med silikonspray?
Byt med grannen när denne är ledig någon dag. Så har någon av mina kollegor gjort.
Rattnalle sa:Lite OT kanske. Men det här blir väl typ "kontorsfrågor du inte vågar ställa" - tråden.
jofahjalm sa:Drylube på plast är dåligt. Dyrelube är normalt wax löst i oraganiskt lösningsmedel som sabbar plast. Kedjestyrare och liknande brukar bli sprött och drylube.
Älskar att jobba på ett ställe där alla är ingenjörer.Rattnalle sa:Inget hårvax på nackstödet t ex.
jofahjalm sa:Drylube på plast är dåligt. Dyrelube är normalt wax löst i oraganiskt lösningsmedel som sabbar plast. Kedjestyrare och liknande brukar bli sprött och drylube.