[OT] Hur ser din arbetsplats ut ?
Det gör jag. Eller i princip alla. De med hårvax på stolarna iaf ;-)Henrik_E sa:Älskar att jobba på ett ställe där alla är ingenjörer.Rattnalle sa:Inget hårvax på nackstödet t ex.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det gör jag. Eller i princip alla. De med hårvax på stolarna iaf ;-)Henrik_E sa:Älskar att jobba på ett ställe där alla är ingenjörer.Rattnalle sa:Inget hårvax på nackstödet t ex.
jofahjalm sa:Det beror ju helt på vilket dyrlube du använder och vilken plast stolen är gjort av.
jofahjalm sa:Det beror ju helt på vilket dyrlube du använder och vilken plast stolen är gjort av.
Med tanke på att den låter som ett rambrott måste jag ha huckat rätt högt med den..Raggamuffin sa:jofahjalm sa:Det beror ju helt på vilket dyrlube du använder och vilken plast stolen är gjort av.
Och hur högt man huckar med stolen.
salle sa:Libanon? 22 nov?
Mini_me sa:salle sa:Libanon? 22 nov?
Hahaha:) "Signaturen är undertecknandet av ditt namn och efternamn (eller en pseudonym) för att stänga ett konstverk eller ett skrivande, bekräfta det eller göra författaren känd."
Briljant!
salle sa:Libanon? 22 nov?
Ja ska absolut bli framöver (blev dock vandring idag). Många höjdmeter här bland cederträden...GoranS sa:Ah, känner jag doften av en libanesisk bergscykling-RR? Vore sannolikt den första på happy i så fall. ;-)
För den som undrar så var silikonspray mycket effektivt. Stolen har varit tyst länge nu.Rattnalle sa:Lite OT kanske. Men det här blir väl typ "kontorsfrågor du inte vågar ställa" - tråden.
Nån som gjort någon framgångsrik åtgärd på en plast-knakande skrivbordsstol? Gå loss med silikonspray?
Rattnalle sa:För den som undrar så var silikonspray mycket effektivt. Stolen har varit tyst länge nu.Rattnalle sa:Lite OT kanske. Men det här blir väl typ "kontorsfrågor du inte vågar ställa" - tråden.
Nån som gjort någon framgångsrik åtgärd på en plast-knakande skrivbordsstol? Gå loss med silikonspray?
Paco sa:Helgjobb på Roslagsbanan
JLarsson sa:Paco sa:Helgjobb på Roslagsbanan
Hmm... åker Roslagsbana från Tunagård till Östra varje dag, men den där sträckningen känner jag inte igen. Är det bortom Vallentuna?
Mellan Vallentuna och Ormsta. Man skymtar gamla Aerosol (numer Paragon) i bakgrunden på bilden.JLarsson sa:Paco sa:Helgjobb på Roslagsbanan
Hmm... åker Roslagsbana från Tunagård till Östra varje dag, men den där sträckningen känner jag inte igen. Är det bortom Vallentuna?
Structon?Paco sa:Helgjobb på Roslagsbanan
Earlslick sa:Structon?Paco sa:Helgjobb på Roslagsbanan
Var det din cykel jag såg i mörbydepån?
Der Kaiser sa:Idag ser den ut såhär.
Der Kaiser sa:Idag ser den ut såhär.
Hasse#7 sa:Der Kaiser sa:Idag ser den ut såhär.
Jag undrar om jag kanske ser din arbetsplats då och då? Orange, inte liten men inte heller jättestor. Stämmer det så glider ni förbi utanför mitt fönster på jobbet i höjd med kustbevakningen på mälarsidan av Södertälje kanal. Jag tror även att jag gör en del missade happyspottingar bland cyklisterna på Storgatan i Sötelje.
Der Kaiser sa:Hasse#7 sa:Der Kaiser sa:Idag ser den ut såhär.
Jag undrar om jag kanske ser din arbetsplats då och då? Orange, inte liten men inte heller jättestor. Stämmer det så glider ni förbi utanför mitt fönster på jobbet i höjd med kustbevakningen på mälarsidan av Södertälje kanal. Jag tror även att jag gör en del missade happyspottingar bland cyklisterna på Storgatan i Sötelje.
Gissar att du menar Cementas fartyg. Näe, är lots, i Stockholm och Singö skärgårdar.
Så andra dagar ser det ut så här:
(Ja, vi har Sveriges vackraste arbetsplats)
Hasse#7 sa:Ok det är nog Cementa. Har för mig att den har en räddningsbåt som störtar ned för en brant ramp. Undrar hur den korta resan känns? Du har verkligen en vacker arbetsplats. Jag har faktiskt jobbat där en kort period i lumpen. Fortifikationsverkets kabelutläggare Tjelvar, jag ersatte en civil maskinman som vurpat med mc och var sjukskriven.
Marsupilami sa:Byte av elstolpe.
marr sa:Där ute ska jag jobba ett par dagar nu.
Hasse#7 sa:marr sa:Där ute ska jag jobba ett par dagar nu.
Vackert! Gissar att det är rätt långt hemifrån?
Örjan Lax sa:Hasse#7 sa:marr sa:Där ute ska jag jobba ett par dagar nu.
Åre?
Hasse#7 sa:Örjan Lax sa:Hasse#7 sa:marr sa:Där ute ska jag jobba ett par dagar nu.
Åre?
Äre?
Pfaff sa:Den betalda arbetsplatsen tog slut igår så framgent ser min arbetsplats mest ut så här :-)