[OT] Hur ser din arbetsplats ut ?

jomper

Forumpappa
Forumvärd
Loftberg, ditt jobb tror jag att jag har kontaktat några gånger när prickar är på drift. Brukar få snabbt svar och sen kommer Candela och fixar. :)

Loftberg

Aktiv medlem
Loftberg, ditt jobb tror jag att jag har kontaktat några gånger när prickar är på drift. Brukar få snabbt svar och sen kommer Candela och fixar. :)
Hah, se där ja! :) Vi var faktiskt ute med Candela i Landsortsleden så sent som i tisdags, men det blev att skyffla många skopor is ur sjövattenfiltren...

jomper

Forumpappa
Forumvärd
Vi var faktiskt ute med Candela i Landsortsleden så sent som i tisdags, men det blev att skyffla många skopor is ur sjövattenfiltren...
För att anknyta till trådens ämne, det var en av de här prickarna som var på drift senast. Ser den från där jag sitter och jobbar hemma nu. :) Mailade jourmailen kl 9 på en fredagkväll och fick svar på fem minuter!

20210204_133010.jpg

sjokort.jpg

Loftberg

Aktiv medlem
För att anknyta till trådens ämne, det var en av de här prickarna som var på drift senast. Ser den från där jag sitter och jobbar hemma nu. :) Mailade jourmailen kl 9 på en fredagkväll och fick svar på fem minuter!

Visa bilaga 468131

Visa bilaga 468132
En utsikt man kan stå ut med! Sist vi var inne i hamnen bodde vi faktiskt över med en betydligt äldre klenod...
20201124_202503~2.jpg

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer