Hälsingland
Aktiv medlem
[OT] Hur ser din arbetsplats ut ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej, bara i glaset ??Är det is än?![]()
Nej, bara i glaset ??
Bara om de är så den ser ut under arbete.Måste jag bädda sängen innan jag tar en bild på den o lägger upp i denna tråd?
Måste jag bädda sängen innan jag tar en bild på den o lägger upp i denna tråd?
Sängen som arbetsplats?
Arbetar du som sömnforskare/sängtestare/sängutvecklare?
/Fedde
I sex veckor och en dag har jag suttit här och jobbat
Behövs väl ingen is med den där??Börjar bli bra is på Mälaren nu!
Visa bilaga 468001
Ska man stå bredvid den, på vattnet. Då är is ytterst lämpligt.Behövs väl ingen is med den där??
Eller en stark tro.Ska man stå bredvid den, på vattnet. Då är is ytterst lämpligt.
Äh, Sjöräddningen finns ju nära till hands, vad är problemet?Ska man stå bredvid den, på vattnet. Då är is ytterst lämpligt.
Ser lite rörigt ut.
Hah, se där ja! :) Vi var faktiskt ute med Candela i Landsortsleden så sent som i tisdags, men det blev att skyffla många skopor is ur sjövattenfiltren...Loftberg, ditt jobb tror jag att jag har kontaktat några gånger när prickar är på drift. Brukar få snabbt svar och sen kommer Candela och fixar. :)
Ah, trodde först när jag såg bilden att du var mackprovare med en konstig preferens för bakgrundsbilder på skärmarna!Visa bilaga 468112
Snabblunch vid skärmarna, 2 ägg/avocado/chili och 1 kaffe.
Mackprovare absolut, däremot inga preferenser på skärmbilder eller jo släckt/svart.Ah, trodde först när jag såg bilden att du var mackprovare med en konstig preferens för bakgrundsbilder på skärmarna!
inga preferenser på skärmbilder eller jo släckt/svart.
Vi var faktiskt ute med Candela i Landsortsleden så sent som i tisdags, men det blev att skyffla många skopor is ur sjövattenfiltren...
För att anknyta till trådens ämne, det var en av de här prickarna som var på drift senast. Ser den från där jag sitter och jobbar hemma nu. :) Mailade jourmailen kl 9 på en fredagkväll och fick svar på fem minuter!
Visa bilaga 468131
Visa bilaga 468132
Stackars dig, att behöva ha en sådan utsikt
En utsikt man kan stå ut med! Sist vi var inne i hamnen bodde vi faktiskt över med en betydligt äldre klenod...För att anknyta till trådens ämne, det var en av de här prickarna som var på drift senast. Ser den från där jag sitter och jobbar hemma nu. :) Mailade jourmailen kl 9 på en fredagkväll och fick svar på fem minuter!
Visa bilaga 468131
Visa bilaga 468132
Skrapan är fin. Söder om fina fiskevattenFör att anknyta till trådens ämne, det var en av de här prickarna som var på drift senast. Ser den från där jag sitter och jobbar hemma nu. :) Mailade jourmailen kl 9 på en fredagkväll och fick svar på fem minuter!
Visa bilaga 468131
Visa bilaga 468132
Skrapan är fin. Söder om fina fiskevatten
Vi var ute och fixade på den andra Skrapan för ett par veckor sen, lite längre ut mot Landsort.Skrapan är fin. Söder om fina fiskevatten
Den till höger är väl inte din?Visa bilaga 468454
En del av utsikten från arbetsplatsen fram till inskolning efter sommaren.
Nej, hon är från västkusten.Den till höger är väl inte din?
Hur mycket energi går det åt att smälta 46 ton segjärn?Här gjuter vi en större del i ett vindkraftverk. 46 ton segjärn.
Visa bilaga 470614
Lite svårt med ljusbalansen. Järn vid 1370 grader Celsius lyser en del.
Motsvarande ungefär runt 110000 kubikmeter stjälpt björkved?Hur mycket energi går det åt att smälta 46 ton segjärn?