[OT] Hur ser din arbetsplats ut ?
scottparsley sa:Såhär kan det se ut en bra dag.
Mellan krossen och Rydbo?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
scottparsley sa:Såhär kan det se ut en bra dag.
Spacekitty sa:Jeppe_E sa:Uj, hur funkar det med kylningen där tro? I te mycket luft mellan gfx-korten där inte :)
Åtta fläktar till höger i bilden, blåser mot vänster. Under svarta plasten på dagens bilder sitter det små vingar som leder ut luften mot korten åt båda sidorna.
mikipedia_ sa:En industrihall i blänge på ca1000kvm klart nästa vecka:-)
Konkret sa:mikipedia_ sa:En industrihall i blänge på ca1000kvm klart nästa vecka:-)
Vad har du för uppgift på bygget?
sänket sa:mikipedia_ sa:En industrihall i blänge på ca1000kvm klart nästa vecka:-)
Borlänge eller hur? (Nybroberget och Romme alpin i bakgrunden). Men var? Islingby?
DeLiQ sa:Min arbetsplats är utspridd på ett stort industriområde, med många olika arbetsuppgifter.
Så jag gjorde ett litet kollage av de mest förekommande...
Aah! Frölunda. Mandolingatan :)geologen sa:Arbetsområdet just nu.
dnleriksson sa:Så här ser det ut de bra dagarna :-)
mikipedia_ sa:DeLiQ sa:Min arbetsplats är utspridd på ett stort industriområde, med många olika arbetsuppgifter.
Så jag gjorde ett litet kollage av de mest förekommande...
Är det Forsmark??
mikipedia_ sa:dnleriksson sa:Så här ser det ut de bra dagarna :-)
Jasså en bonde! Åker du bara Fendt?
Vernersson sa:dnleriksson sa:Så här ser det ut de bra dagarna :-)
Då får man väl passa på att säga "Tack för maten" =)
dnleriksson sa:mikipedia_ sa:dnleriksson sa:Så här ser det ut de bra dagarna :-)
Är bara anställd på bonderiet men självklart åker vi bara Fendt! Nån klass måste man ju försöka hålla :-)
mikipedia_ sa:dnleriksson sa:mikipedia_ sa:dnleriksson sa:Så här ser det ut de bra dagarna :-)
Är bara anställd på bonderiet men självklart åker vi bara Fendt! Nån klass måste man ju försöka hålla :-)
Om ni ska hålla klass är det New Holland som gäller?
Henrik_E sa:Inte för att låta tråkig men får ni verkligen fota inne på Forsmark? Anläggningen är väl rimligtvis ett skyddsobjekt.
DeLiQ sa:Henrik_E sa:Inte för att låta tråkig men får ni verkligen fota inne på Forsmark? Anläggningen är väl rimligtvis ett skyddsobjekt.
Frågan är befogad.
Ja, det är ett skyddsobjekt och ja, man måste ha tillstånd för att fotografera.
Jag har ett sådant tillstånd och jag får till och med utfärda det åt andra.
Jag valde bilderna så att de inte avslöjar något som inte redan finns på allmänna bilder, samt att jag medvetet gjorde dem i låg upplösning samt klistrade in i kollaget så att detaljer blir ännu svårare att urskilja.
Jimel sa:Rymdskepp?
Hireliath sa:Helt korrekt Vernerson, intervention/angio lab ??
Jimel sa:Läskigt ju, sjukhus är ju det värsta som finns ?
Så höga hus kan man ju inte ha. Det är osolidariskt och skapar segregation och dåliga människor.*fhloston sa:Den här utsikten hade jag tidigare i dag. Några fönsterputsare som jobbar på utsidan av 31 våningen.
Meh vilket färgschema!Luthman Photography sa: