[OT] Hur ser din arbetsplats ut ?

Flest skärmar vinner!

Bilagor

• 20160410_121039.jpg
    20160410_121039.jpg
    53.7 KB · Besök: 93
Har en fin pekskärm iaf. Dessutom med gps-styrning av traktorn så man inte behöver styra själv :-)
Bara att ställa in arbetsbredd och spela in första draget så kör den kör exakta parallella raka drag eller följer en krokig kant över hela åkern.

DSC_5130.JPG

dnleriksson sa:
Har en fin pekskärm iaf. Dessutom med gps-styrning av traktorn så man inte behöver styra själv :-)
Bara att ställa in arbetsbredd och spela in första draget så kör den kör exakta parallella raka drag eller följer en krokig kant över hela åkern.

Fusk! Du borde få sitta i en grolle:-)

dnleriksson sa:

Den ser kul ut! :)

dnleriksson sa:

Tycker mig känna igen en hel del komponenter i den där hytten.
Har inte jobbat med just den där maskinen men väl med företaget som gjort styrspak/armstödskonsol.

//j

jesperC sa:
dnleriksson sa:

Tycker mig känna igen en hel del komponenter i den där hytten.
Har inte jobbat med just den där maskinen men väl med företaget som gjort styrspak/armstödskonsol.

//j

Måste vara ett mycket kompetent företag! Bra jobbat :-) Sjukt trevlig att köra!

Är det dig man skickar önskemål till om man har några idéer :-)

dnleriksson sa:
...
Är det dig man skickar önskemål till om man har några idéer :-)

Tyvärr ingen inblandning alls där och egentligen ingenting mot jordbruksmaskinssidan längre.
Men sadlar du om och börjar köra grävare/materialhanterare eller kanske nån typ av specialbyggt rengöringsfordon så...

//j

JojjeM sa:
Jobbar hemma och käkar lite överbliven kycklingsallad till lunch.

/Johan

Helt sjukt, det är så galet likt köksbordet här hemma, med ljusstaken och allt. Jag var tvungen att gå och kolla i kylen om någon ätit upp kycklingsalladen, men den var kvar.

marran sa:
JojjeM sa:
Jobbar hemma och käkar lite överbliven kycklingsallad till lunch.

/Johan

Helt sjukt, det är så galet likt köksbordet här hemma, med ljusstaken och allt. Jag var tvungen att gå och kolla i kylen om någon ätit upp kycklingsalladen, men den var kvar.

Nu vill vi ha en bild på marrans bord med ljusstake och kycklingsallad. Annars blir det inte trovärdigt.

På min arbetsplats är det tomt nu.
Arbetsbänk, skåp, verktyg mm. är nu i närheten av min nästa arbetsplats ca: 1km bort.
Men eftersom jag inte har någon bild så är det väl ingen som tror mig, eller bryr sig :)

Hade jag lagt upp en bild från mitt jobb här på happyride och min arbetsgivare fått reda på det så hade jag fått en skriftlig varning..

Vad jag jobbar som??

Styckare

Hmmpf, sitter i en 1112 just nu, uppskattas inte av avbildas på bild.

Men vi har precis slagit målet med gott utfall :p soft o sitta mef radio o karta istället för att löpa.

marr sa:
pbeijer sa:
marr sa:
Hmmpf, sitter i en 1112 just nu, uppskattas inte av avbildas på bild.

Men vi har precis slagit målet med gott utfall :p soft o sitta mef radio o karta istället för att löpa.
Sitter du i en telefon?

Nokia 1112

Njae, inte helt rätt :p

Jag tror marr mörkar ;-)

Från AB nyss:
"Försvarets radiohaveri - tvingades ge order på privata mobilerna"
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22765501.ab

Tillbaka
Topp