Luthman Photography
Aktiv medlem
[OT] Hur ser din arbetsplats ut ?
mikipedia_ sa:Meh vilket färgschema!Luthman Photography sa:
Det är ju det bästa!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
mikipedia_ sa:Meh vilket färgschema!Luthman Photography sa:
nieves sa:Flest skärmar vinner!
JojjeM sa:Jobbar hemma och käkar lite överbliven kycklingsallad till lunch.
/Johan
Fjärrvärme & fjärrkyla, distribution och produktionsenheter.VKruger sa:Liknar min arbetsplats,
Får man fråga vad det är ni övervakar?
Rattnalle sa:Det är ju inte för utsikten man går till jobbet kanske.
Nåja. Det är ett fönster precis utanför bild till vänster. Men det hade förstört stämningen :-)mikipedia_ sa:Rattnalle sa:Det är ju inte för utsikten man går till jobbet kanske.
Det är bara ett tejpkryss och en monark som fattas för källarfeelingen?
dnleriksson sa:Har en fin pekskärm iaf. Dessutom med gps-styrning av traktorn så man inte behöver styra själv :-)
Bara att ställa in arbetsbredd och spela in första draget så kör den kör exakta parallella raka drag eller följer en krokig kant över hela åkern.
dnleriksson sa:Har en fin pekskärm iaf. Dessutom med gps-styrning av traktorn så man inte behöver styra själv :-)
Bara att ställa in arbetsbredd och spela in första draget så kör den kör exakta parallella raka drag eller följer en krokig kant över hela åkern.
jesperC sa:dnleriksson sa:Har en fin pekskärm iaf. Dessutom med gps-styrning av traktorn så man inte behöver styra själv :-)
Tycker mig känna igen en hel del komponenter i den där hytten.
Har inte jobbat med just den där maskinen men väl med företaget som gjort styrspak/armstödskonsol.
//j
Rattnalle sa:Det är ju inte för utsikten man går till jobbet kanske.
Jag vänder hela mig mot fönstret när jag behöver lite mental paus :)Pfaff sa:Rattnalle sa:Det är ju inte för utsikten man går till jobbet kanske.
Om du vänder på skrivbordet, det bra då?
dnleriksson sa:...
Är det dig man skickar önskemål till om man har några idéer :-)
JojjeM sa:Jobbar hemma och käkar lite överbliven kycklingsallad till lunch.
/Johan
marran sa:JojjeM sa:Jobbar hemma och käkar lite överbliven kycklingsallad till lunch.
/Johan
Helt sjukt, det är så galet likt köksbordet här hemma, med ljusstaken och allt. Jag var tvungen att gå och kolla i kylen om någon ätit upp kycklingsalladen, men den var kvar.
mikipedia_ sa:Chefen på butiken kom in med lite fika, ät och va glad:-)
marr sa:mikipedia_ sa:Chefen på butiken kom in med lite fika, ät och va glad:-)
Faxa över ett par är du söt.
mikipedia_ sa:marr sa:mikipedia_ sa:Chefen på butiken kom in med lite fika, ät och va glad:-)
Faxa över ett par är du söt.
Tyvärr glömde vi materialfaxen hemma idag:-(
Det är fint å vara på matbutiker å jobba:-)
mikipedia_ sa:Npn med mycket pengar fixar lgh i Ludvika
Vernersson sa:mikipedia_ sa:Npn med mycket pengar fixar lgh i Ludvika
Finjobb inomhus ;)
Sitter du i en telefon?marr sa:Hmmpf, sitter i en 1112 just nu, uppskattas inte av avbildas på bild.
Men vi har precis slagit målet med gott utfall :p soft o sitta mef radio o karta istället för att löpa.
pbeijer sa:Sitter du i en telefon?marr sa:Hmmpf, sitter i en 1112 just nu, uppskattas inte av avbildas på bild.
Men vi har precis slagit målet med gott utfall :p soft o sitta mef radio o karta istället för att löpa.
Nokia 1112
jomper sa:Här jobbar jag, det tillhör dock inte mina vanliga arbetsuppgifter :-)
marr sa:pbeijer sa:Sitter du i en telefon?marr sa:Hmmpf, sitter i en 1112 just nu, uppskattas inte av avbildas på bild.
Nokia 1112
Njae, inte helt rätt :p
mikipedia_ sa:Läskigt på taket av 7våningen idag