Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det skulle man kunna tro.Är det en av bröderna Herrey?
Här är några band han borde gilla med tanke på vad han lyssnar på. Alla i sthlm nästa år. Första bandet bäst enligt mig och grabben borde veta vilka det är.Min son fyller 13 i mars och har börjat visa intresse för konserter. Asfett! Han lyssnar mycket på slipknot, avenged sevenfold, korn.. Men, jag har inte koll på metalcore/nu metal scenen idag. Det finns säkert asmånga bra band som spelar i Stockholm regelbundet. Någon som har tips?
Primal Fear på Kollektivet Livet Hittar jag, förmodligen inte alls vad han gillar men det lär vara en fet upplevelse som första spelning
Jag har aldrig sett Avatar, men jag får göra mig det kan vara coolt för en 13-åring.Här är några band han borde gilla med tanke på vad han lyssnar på. Alla i sthlm nästa år. Första bandet bäst enligt mig och grabben borde veta vilka det är.
Slaughter to prevail 27/1
Lorna shore 19/02
Bra tips, men ofta är det 13 med målsman för entré, så gig I slutet av mars och framåt önskasHär är några band han borde gilla med tanke på vad han lyssnar på. Alla i sthlm nästa år. Första bandet bäst enligt mig och grabben borde veta vilka det är.
Slaughter to prevail 27/1
Lorna shore 19/02
17e var så jävla bra!
Kan tänka mig, Twin Pigs har ju en göteborgare bakom trumsetet!17e var så jävla bra!
Funderade på att åka upp men fick nöja mig med att se dem här i människobyn den 17:e. Svinbra.
Inser att min radar för spelningar inte är heltäckande. Vad använder ni för kanaler för att hålla er uppdaterade om spelningar i Stockholmsregionen?
Debaser och Slaktkyrkan samt sånt som Live Nation och Grönan arrangerar hade jag koll på. Fållan och Kollektivet livet har jag fått upp ögonen för via den här tråden. Finns det fler som jag borde kolla?Förutom ev social medier och kompisar så brukar jag scrolla igenom kalendarium hos Debaser, Slaktkyrkan, Fållan, Kollektivet Livet etc.
Det beror ju lite på vad man är intresserad av: Klubb Döds, Fasching, Nalen, Banankompaniet, Enskede Bryggeri kanske?Debaser och Slaktkyrkan samt sånt som Live Nation och Grönan arrangerar hade jag koll på. Fållan och Kollektivet livet har jag fått upp ögonen för via den här tråden. Finns det fler som jag borde kolla?
Är Enskede Bryggeri bra?Det beror ju lite på vad man är intresserad av: Klubb Döds, Fasching, Nalen, Banankompaniet, Enskede Bryggeri kanske?
Inte riktigt min genre, men jag hamnade på Crytopsy en gång och deras trummis gick inte av för hackor.Det är för många förband, tre st. Man vill ju inte se dem, stör mig sjukt mycket. När ska man gå dit……
Visa bilaga 813667
Det är min genre, har lyssnat på Death och Black metal sen jag var 13. Nu är jag 50. Men just detta band har jag aldrig lyssnat på. Gick mest för att de kommer från Montreal där halva min släkt bor och där jag vart flera ggr. Dessutom firar de 30 år på scen även om det bara är en originalmedlemmar kvar som jag förstod det.Inte riktigt min genre, men jag hamnade på Crytopsy en gång och deras trummis gick inte av för hackor.

Ska dit också, egentligen fruktansvärt osugen men har lovat att gå så då är det väl bara att göra.Inte ikväll men väl imorgon, Göteborg.
Death over Europe med Mayhem, Marduk och Immolation....
sitter och kollar kommunala färdmedel i Göteborg, känns lite ......som Bambi på hal is.....åka spårvagn lixom.... nåja, det går nog bra. Några andra takers?
Visa bilaga 817519
Bor på andra sidan, Masthugget, hotell. Har sökt och får spårvagn, bussförslag. Gärna båt....Ska dit också, egentligen fruktansvärt osugen men har lovat att gå så då är det väl bara att göra.
Ta båten annars om du inte vill åka spårvagn (beroende på var du ska bo).
Alltid skönt att se när någon använder slanguttryck rätt.Tack snälla . Ska kolla upp. Dit åtminstone. Hem, efter midnatt blir det måhända buss och trick.
Tyvärr. Tycker jag.Alltid skönt att se när någon använder slanguttryck rätt.
Hoppas Anhh det.var ju kass.
Håller med om exakt allt du skriver!Tyvärr. Tycker jag.
Immolation var dåliga.
Marduk var jävligt bra. Vilken energi. Vilken jävla kick!!!!!
Mayhem var förnedrande för oss som följt, följer genren. Patetisk. Förnedrande. Jag gick efter hälften. Fy fan vilket skit
Marduk var värt resan. Galet bra.
”Råkat”Instämmer, Marduk var svinbra. Tycker även att Immolation var ok men jag hade väldigt låga förväntningar. Gick också efter halva Mayhem men det var för att sällskapet råkat bli dyngrak och behövde ledsagas hem.....