heffe
Aktiv medlem
[OT] "Ikväll ska jag på konsert"-tråden
Jag ska också!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska också!
På tok för länge sedan jag bevittnade Lastkaj.
Lätt värt det!Visa bilaga 783936Det blev en bra fredag. AC/DC på Ullevi. Ståplats. Kul att se dem medans de håller på.
Har sett honom en gång, i hällregn och mörker på Way Out West för kanske 10 år sedan, och det var riktigt bra. Och då gillar jag inte ens Thåström, jag bara brände tid i väntan på Arcade Fire som skulle spela efteråt.Thåström idag i Snösätra. Kanske önskade lite bättre väder än 10 grader och regn men det passar kanske bättre till musiken än strålande sol.
Samma här. Det blir regnrock på.Thåström idag i Snösätra. Kanske önskade lite bättre väder än 10 grader och regn men det passar kanske bättre till musiken än strålande sol.
Går imorgon istället……. Ska visst bli bättre väder….. we will see….Thåström idag i Snösätra. Kanske önskade lite bättre väder än 10 grader och regn men det passar kanske bättre till musiken än strålande sol.
Hata som lejon är det bästa som hänt svenska punkscenen på väldigt länge.
"Depression" är en sån jävla banger!Igår var det grävlingarna i Malmö. Eventuellt möjligtvis Slöa knivar och Troublemakers i Helsingborg ikväll om jag lyckas ta reda på när de går på..
Såg visserligen första konserten på turnen i vintras (och Spiders några veckor senare), men skulle gärna se den här turnen också.
Lite jag mötte Lassie. Jag jobbade ett par år med Matti runt millennieskiftet.Det blir gubbdöds med Dismember ikväll
De borde ha fått rätt bra styr på sin liverutin vid det här laget va?Lördagen i Köpenhamn med Offspring
Visa bilaga 798714
Att det ska vara så svårt att posta i rätt tråd.....Ikväll var det invigningskonsert i Kalmars nya kulturhus. En låt om Jesus, i övrigt mycket bra musik.![]()
Ja, jag vet...Att det ska vara så svårt att posta i rätt tråd.....
Ännu en underbar konsert med ett bra band BOLT THROWER. För första gången i sverige på 15år:-) det var full ös från början till slutet.
- zobnisse
- ot
- Svar: 66
- Forum: Sveriges trevligaste cykelforum
Det finns mer än ytterligare en tråd vi alla har missat....Eller: kanske finns det ytterligare en tråd jag missat.