Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas att det blir bra. Ni har åtminstone tur med vädret, trots allt regnande tidigare i dagSnart dags för Albin Lee Meldau !
Planka! Carola är en ibland hemsk människa som inte förtjänar dina pengar men hon är ju fortfarande de hon e, en av Sveriges bästa artister
Vi sneddade till Mora via Siljansnäs så vi kom norrifrån till Dalhalla. Normal semestertrafik. :)Hoppas att det blir bra. Ni har åtminstone tur med vädret, trots allt regnande tidigare i dag
Hur lång tid tog det med bil genom Rättvik? Det är ju CCW!
Jag var där igår:
[OT] Nu har man varit på konsert
Ännu en underbar konsert med ett bra band BOLT THROWER. För första gången i sverige på 15år:-) det var full ös från början till slutet.happyride.se
Rapport från klassåterträffen: Hade Storhövding och Golvad Grävling spelat idag igen hade jag dykt upp på direkten. Knappt fyllda 20-åringar som sopade banan med resterande lineup, tipsar friskt om att se båda live om man gillar svensk progg resp punk!Festivalen där jag i mina gymnasieår såg up-and-coming-band som Fireside, The Hives, Cardigans, Soundtrack, Loosegoats, Liberator och många fler återuppstår nästan exakt ett år efter att jag själv återvandrat till Ängelholm:
Visa bilaga 715072
Snudd på OffT: vilken är din inställning till Korslagda Kukar?Rapport från klassåterträffen: Hade Storhövding och Golvad Grävling spelat idag igen hade jag dykt upp på direkten. Knappt fyllda 20-åringar som sopade banan med resterande lineup, tipsar friskt om att se båda live om man gillar svensk progg resp punk!
Min inställning är att det behövs mer svensk kul punk, så check på den!Snudd på OffT: vilken är din inställning till Korslagda Kukar?
Mer OnT, om än måhända väl lång i förväg: https://www.gronalund.com/konserter/lastkaj-14
Prova den här tråden nästa gångMåhända misshandlar jag tråden med mitt bristande tempus
Det finns ju vissa artister som får till det oavsett. Har en polare som lyssnar nästan enkom på Umeå- och New York-Hardcore, noll hip hop, men den bästa spelning han har varit på var Public Enemy i Malmö.Måhända misshandlar jag tråden med mitt bristande tempus men ikväll var det i alla fall Petter som stod på scen.
Min första hippedihopp-spelning, vad jag kan minnas på rak arm. Positiv upplevelse; det bjöds på finfint drag och många gamla dängor. ??
Jag tänker det är fint att kunna uppskatta en bra artist. I någon mån oberoende av vad man tycker om musiken.Det finns ju vissa artister som får till det oavsett. Har en polare som lyssnar nästan enkom på Umeå- och New York-Hardcore, noll hip hop, men den bästa spelning han har varit på var Public Enemy i Malmö.
Ungefär så var det för mig när jag såg Mano Negra för första gången, på Gino (tror jag) i Stockholm. Då lyssnade jag bara på punk, och deras då kända singel (King kong 5) var.... Vid första påseende inte punk.Det finns ju vissa artister som får till det oavsett. Har en polare som lyssnar nästan enkom på Umeå- och New York-Hardcore, noll hip hop, men den bästa spelning han har varit på var Public Enemy i Malmö.
Coolt. Jag har bara sett den nyare upplagan (Manu Chao med band) och det var ett jävla hålligång.Ungefär så var det för mig när jag såg Mano Negra för första gången, på Gino (tror jag) i Stockholm. Då lyssnade jag bara på punk, och deras då kända singel (King kong 5) var.... Vid första påseende inte punk.
Det kan fortfarande vara den bästa spelning jag varit på.
Jag skulle väldigt gärna ha sett/se Manu Chau med band. Såg Mano Negra i Hultsfred nåt år senare, då tyckte jag efter ett tag att konserten blev tråkig, bara massa jam och folk från publiken som var uppe o dansade på scenen, så jag gick därifrån. Då insåg jag att det var strömavbrott på hela området.Coolt. Jag har bara sett den nyare upplagan (Manu Chao med band) och det var ett jävla hålligång.
Äh, åk till Hofors och kolla på bra punk iställetIkväll blir det hårdrock med Lillasyster på Gasklockorna i Gävle
Hade så gärna gjort det också, fin tvådagars där men blev för krångligt med logistikÄh, åk till Hofors och kolla på bra punk istället![]()
Jag har tidigare sett Truckfighters som förband till både Fu Manchu och Kyuss Lives.. men de verkar på sistone ha seglat upp till huvudakt på många håll?Greenleaf, Truckfighters och Fu manchu. Bl a. På keepitlow festival i München. Igår monolord och russian circles.
’Hårdrock’Ikväll blir det hårdrock med Lillasyster på Gasklockorna i Gävle
Precis. Så här ska riktiga hårdrockare se ut och låta!’Hårdrock’
Väldigt populära här i Tyskland. Har en fanbase som verkar korrelera med turbonegro av nån anledning (i alla fall om man kollar patches på jeansjackorna)Jag har tidigare sett Truckfighters som förband till både Fu Manchu och Kyuss Lives.. men de verkar på sistone ha seglat upp till huvudakt på många håll?
De senare verkar vara tillbaka 29 november!Rapport från klassåterträffen: Hade Storhövding och Golvad Grävling spelat idag igen hade jag dykt upp på direkten.
Har lyssnat sjukt mycket på Kronofogden den här veckan!
Åh, Leuven, trevlig stad!Mot leuven och kvällens spelning med Elder/Nick de Salvos sidoprojekt Delving.
Såg dom för 11 år sen på Urkult. Gifte mig ett par veckor senare, och när folk frågade framåt hösten vad som varit bäst under sommarn höll jag ofta på att säga helt off spelningen. Men för husfridens skulle kom jag på mig i sista stund och sa bröllopetHelt Off på Slaktkyrkan ikväll. Sist jag såg dom var nog 10 år sedan.. #pepp