Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nu förstår jag sambandet med ditt inlägg i öl-tråden.
Hehee... Är snart uppe i ett dussin pints Guiness, tyvärr hade de inte Guinness stout på festivalområdet så det blev Island's Edge stout istället. ?Nu förstår jag sambandet med ditt inlägg i öl-tråden.![]()
Helt okej kompromiss... ???Hehee... Är snart uppe i ett dussin pints Guiness, tyvärr hade de inte Guinness stout på festivalområdet så det blev Island's Edge stout istället. ?
NFAA och SS såg jag på Punk in Dublic i somras, båda levererade men NFAA hade överlägset bäst publikkontakt. Inget kvar att bevisa, bara glada gubbar som spelar och har kul.. då blir det bra ?Ikväll rumblas det i Uppsala ?
Visa bilaga 635483
Såg Subhumans igår. Bra. Dick Lucas är född 61.De där grabbarna var ju vuxna när jag var tonåring!
Punx not dead! (men vi som lyssnar närmar oss lite för varje år...)
Hur var det då??Ikväll rumblas det i Uppsala ?
Visa bilaga 635483
App, app. Sådant passar bättre härHur var det då??
Riktigt jävla bra!Hur var det då??
Inte ens frakturer?Riktigt jävla bra!
Är fortfarande öm i exakt hela kroppen ?
Dansskorna är polerade och tandskyddet tvättat. Nu kör vi!
Visa bilaga 638197
Berlin?Frågor på det?
Rammstein???
Vad lyssnar vi på?
Jag är AVIS!
Aja baja, ingen (biluthyrnings)reklam på forumet! ?Jag är AVIS!
Såg dem i en liten konsertlokal på Österlen för 2 veckor sedan. ?Inte i kväll utan på lördag, men Kite på Dalhalla. Enligt kontakter nära bandet så utlovas något utöver det vanliga, även efter det makalösa framträdandet på Operan.