[OT ]Jag fyller år!

[OT ]Jag fyller år!
grattis1.jpg
på dig! :)

/Piotr

[OT ]Jag fyller år!
Visst skulle du bli arg om du inte fick visa legitimation första gången du handlar på systemet. Det fick inte jag, men jag insisterade på att få visa mitt legg.

-Pelle

[OT ]Jag fyller år!
Kvarts: Jag skulle blir lite besviken om jag inte får visa det! Ska testa att handla där inne om någon vecka och då kommer jag STOLT visa upp mitt leg fast de inte vill se!

[OT ]Jag fyller år!
Grattis!! Ha ha 20 det var tider det ......mmm drömsk nostalgi... än en gång grattis!!!

Det blir bara bättre med åren, fast lite annorlunda :)

[OT ]Jag fyller år!
Grattis! Min dotter är 21, för övrigt. Det var tvevligt när "ni" var små också men jag tycker att från 20 så blir man mer som kompisar. Hon är tyvärr inte lika cykelgalen som sin far men har andra kul intressen. Ha en riktigt trevlig födelsedag, hoppas du får något trevligt karbonstyre eller en läckrare bakväxel i present.

[OT ]Jag fyller år!
Heh, jag visar fortfarande leg på systemet det första jag gör innan jag beställer. Jag är 27 i augusti. Däremot ser jag ut som 16, och jag råkade hångla med en oinbjuden 16-åring på en fest för ett par månader sen.. =)

[OT ]Jag fyller år!
Marcus(arbete) skrev:
-------------------------------------------------------
> Heh, jag visar fortfarande leg på systemet det
> första jag gör innan jag beställer. Jag är 27 i
> augusti. Däremot ser jag ut som 16, och jag råkade
> hångla med en oinbjuden 16-åring på en fest för
> ett par månader sen.. =)

Jaså din rackare, visste killen om att du var 27 då?
/J

[OT ]Jag fyller år!
annika skrev:
> Jag skulle blir lite besviken om jag inte
> får visa det! Ska testa att handla där inne om
> någon vecka och då kommer jag STOLT visa upp mitt
> leg fast de inte vill se!

På min tid (15 år sedan) så skulle man visa legget om man var under 25 år utan anmodan.

[OT ]Jag fyller år!
hmmm... 22 år och har aldrig behövt visa legg, vare sig på system eller pub... tror det är helskägget...

EDIT: grattis föresten :)

Senast redigerad av en moderator:
[OT ]Jag fyller år!
Det var värst vilken sak det gjordes av att visa leg på systemet. Jag är född 1973 och fick visa leg förra sommaren, får väl ta det som en komplimang eller??? :)

[OT ]Jag fyller år!
Grattis! Nu får du även köra Taxi eller hur var det? Buss också? :-) MTB får framföras utan målsmans närvaro, eller kanske inte? :-D

/Leo

[OT ]Jag fyller år!
Jag visar heller aldrig legg, Jag går direkt till varuintaget på baksidan och säger åt nån av personalen
att slänga in en back vådis i bagaget och att jag betalar senare så där är ingen som vågar fråga om legg!
mohahaha!

[OT ]Jag fyller år!
Mr.Skalman skrev:
> Där rök en till tonåring ....Grattis....
>
> .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
> När fartvinden slår dig i nacken går det sakta...

Tjena!

Bästa kommentaren.. Grattis Annika.. nu får du säga grattis tillbaka i min tråd!

Tillbaka
Topp