Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Konkret sa:Jörnkängan är det som gäller.
Lundhags, meindl och annan skit dömer jag ut.
Dom finns att köpa vettö!marr sa:Konkret sa:Jörnkängan är det som gäller.
Hade ett par Jörn i firman... Begick dock den största synden av alla när jag lämnade tillbaka dem. Ångrar det förevigt. Det var alltså vinterkängan. Maken till känga har jag aldrig skådat. Ett riktigt monster.
Konkret sa:Dom finns att köpa vettö!marr sa:Konkret sa:Jörnkängan är det som gäller.
Hade ett par Jörn i firman... Begick dock den största synden av alla när jag lämnade tillbaka dem. Ångrar det förevigt. Det var alltså vinterkängan. Maken till känga har jag aldrig skådat. Ett riktigt monster.
marr sa:Nu har jag inte ens vinterkängor utplockat. Så ingen skidtolkning för min del.
N_sandstrom sa:marr sa:Nu har jag inte ens vinterkängor utplockat. Så ingen skidtolkning för min del.
Provade mina M90 vinter för första gången idag. Den vänstra höll i 3 timmar, den högra i hela 10!
Fantastiska kängor. Synd att dom av någon märklig anledning är slut på alla förråd nu.
N_sandstrom sa:marr sa:Nu har jag inte ens vinterkängor utplockat. Så ingen skidtolkning för min del.
Provade mina M90 vinter för första gången idag. Den vänstra höll i 3 timmar, den högra i hela 10!
Fantastiska kängor. Synd att dom av någon märklig anledning är slut på alla förråd nu.
marr sa:N_sandstrom sa:marr sa:Nu har jag inte ens vinterkängor utplockat. Så ingen skidtolkning för min del.
Hahaha, ja de är riktigt usla. Speciellt vriststabiliteten. Samt då sulans vidhäftning till resten. Precis vad man önskar av sina vinterkängor, en sula som trillar av efter 3h.
bigmollo sa:marr sa:N_sandstrom sa:marr sa:Nu har jag inte ens vinterkängor utplockat. Så ingen skidtolkning för min del.
Hahaha, ja de är riktigt usla. Speciellt vriststabiliteten. Samt då sulans vidhäftning till resten. Precis vad man önskar av sina vinterkängor, en sula som trillar av efter 3h.
Jag hittade mina gamla M90 vinter. De hår stått sen lumpen, ca 23 år. Sulorna lossnade efter 30 minter trädgårdsarbete.
marr sa:Det var ju inte så oväntat, med tanke på hur kass de är :P
Sambal Oelek sa:Mina M90 vittrade sulan sönder på när jag plockade dem ur förrådet i somras. Hemskt tråkigt. Trodde de skulle för evigt.
Konkret sa:Dom bytte leverantörer en gång på m90 kängan. Den första var bra. Andra kass. Nu har dom en tredje och den skall vara bättre.
Konkret sa:Dom bytte leverantörer en gång på m90 kängan. Den första var bra. Andra kass. Nu har dom en tredje och den skall vara bättre.
bigmollo sa:marr sa:N_sandstrom sa:marr sa:Nu har jag inte ens vinterkängor utplockat. Så ingen skidtolkning för min del.
Jag hittade mina gamla M90 vinter. De hår stått sen lumpen, ca 23 år. Sulorna lossnade efter 30 minter trädgårdsarbete.
bigmollo sa:marr sa:Det var ju inte så oväntat, med tanke på hur kass de är :P
Jag blev ändå förvånad. Jag hade en lumparromantisk dröm om att de skulle hålla för evigt.
lundatok sa:Får jag kapa tråden, jag skulle vilja ha ett par "utebyxor" som funkar för höst och vår när man är ute och stökar i skogen, på cykeltävling eller på landet.
lundatok sa:Får jag kapa tråden, jag skulle vilja ha ett par "utebyxor" som funkar för höst och vår när man är ute och stökar i skogen, på cykeltävling eller på landet.
Sen finns även Mountain Pro med windstopper, något tunnare men riktigt bra.Konkret sa:lundatok sa:Får jag kapa tråden, jag skulle vilja ha ett par "utebyxor" som funkar för höst och vår när man är ute och stökar i skogen, på cykeltävling eller på landet.
Haglöfs mountain rugged. Helt överlägsna.