[ OT ] Kärcher högtryckstvätt
Ja...då var man och bytte sin Kärcher högtryckstvätt mot en ny. Den förra började bete sig lustigt. Precis som om det aldrig slog av, att trycket inte kunde hållas uppe. Så den stod där och hoppade. Den slog till, från, till , från. Fruktansvärt irriterande. Plus att trycket inte var som det var förrut. Så det var till och begrava den. In med en nyare och större. K4.98 eller ngt sådant heter den.
Tro f-n att den beter sig likadant. Körde ut till föräldrarana ett par mil härifrån... mitt i natten, skitförbannad. Testade med deras slang, likdant. Testade totalt med 4 olika slangar ifall det nu skulle ha ngt med det o göra. Men ack. Nu finns det väl regler för vad man får skriva i forumet, så jag uttrycker mina känslor så här för Kärcher. #¤#"#%¤#&%&/U%%/&#¤"#¤"!"#!"!#¤"¤%#¤%¤.
ARGHH.
Ps: Lämnar nog in skiten imorgon vilket fall. Litar inte på Kärcher ! :ds
Tro f-n att den beter sig likadant. Körde ut till föräldrarana ett par mil härifrån... mitt i natten, skitförbannad. Testade med deras slang, likdant. Testade totalt med 4 olika slangar ifall det nu skulle ha ngt med det o göra. Men ack. Nu finns det väl regler för vad man får skriva i forumet, så jag uttrycker mina känslor så här för Kärcher. #¤#"#%¤#&%&/U%%/&#¤"#¤"!"#!"!#¤"¤%#¤%¤.
ARGHH.
Ps: Lämnar nog in skiten imorgon vilket fall. Litar inte på Kärcher ! :ds