GoranS
Aktiv medlem
[OT] Längdskidor - VM, OS, VC, Ski Classics, Skandinavisk cup, nationella elittävlingar etc.
Hm, brukar väl dock gå bra utför så kanske hon har nedåtgående trend.Flugan på väg tillbaka? Brukar ju gilla Davos.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hm, brukar väl dock gå bra utför så kanske hon har nedåtgående trend.Flugan på väg tillbaka? Brukar ju gilla Davos.
Kanske inte ens säkert att del 1 går in ...Frida 1-3. Ebba utanför top-6. You heard it here first.
Intrycket består vid varvningen.Kommer Brennan att hålla det där? Känns väldigt optimistiskt.
Problemet är att producenterna är bildproducenter snarare än sportproducenter. De tror att dräggel och trötta åkare som gått i mål är det som är huvudbehållningen av att se ett skidlopp. Möjligen med undantag för om de kan hitta någon i publiken som har en hund eller ett barn som leker i snön. Det trumfar allt.Finns det inte annat att visa, än att trycka upp kameran i ansiktet på en som ligger och dregglar efter målgång.
Jodå ... Ntanou var 87:a, drygt fyra minuter efter Moa.Moa Lundgren. 65:a. Det kan inte gå sämre.
Namn 2,2 3,0 5,0 7,2 8,0 Mål Diggins +9 +3 -4 +9 +2 -7 Karlsson +7 +7 +1 -2 +6 +1 Brennan +1 +5 +5 +2 +5 +7 H. Weng +12 +4 -2 +10 +2 0 Swirbul +16 +7 -4 +8 +5 -5 Claudel +13 +7 0 +9 0 0 Östberg +13 +6 0 +7 +3 -1 Hennig +17 +4 -6 +13 +6 -4 Stepanova +19 +3 0 +14 +2 0 Andersson +10 +6 +15 +19 +6 +5 Dahlqvist +27 +14 +5 +25 +7 -6Noterbart att Frida tappar totalt 13 sekunder på de två varven på biten mellan 2,2 och 3,0. På 1,6 km tappar hon sånär som på fyra sekunder hela avståndet till Johaug i mål.
Och då missade jag tydligen Cvetanovska som var nästan 20 sekunder efter grekiskan.Jodå ... Ntanou var 87:a, drygt fyra minuter efter Moa.![]()
Ja, hon ramlade på väg ner mot varvningen på sämsta lämpliga ställe. Tappade tydligen mycket fart.Vad gör Ebba mellan 3 km och varvning? Har hon trillat?
Ebba och utförskörning är ingen bra kombo.Ja, hon ramlade på väg ner mot varvningen på sämsta lämpliga ställe. Tappade tydligen mycket fart.
Jo, men att vurpa bort 10 sekunder(?) är ju knappast ett vinnande koncept.Hon klarade iaf axeln och tummen?
Krukväxten på Holmenkollen är ju en favorit ?Möjligen med undantag för om de kan hitta någon i publiken som har en hund eller ett barn som leker i snön. Det trumfar allt.
Liknar min dotters tonårsrum ?Nä, Johanna lär nog inte ha hunnit städa ur rummet i Davos till nästa helg. Dyvik är ju f.ö. en annan möjlighet vad gäller sista platsen.
Visa bilaga 528311
mmm…Liknar min dotters tonårsrum ?
Ja, Jonna ska iaf tydligen åka i helgen, hon är välkommen!Undrar om det är Jonna man lämnat en plats öppen för. Men inte heller Hagström är med, är det fortf magproblem där kanske och man vill avvakta hur det utvecklar sig?
www.langd.se
Hur blir den till OS då? VC i Planica 22-23/1 lär ju inte vara kompatibelt med 3 veckors karantän. Specialregler för OS?Fast då hade hon nog behövt åkt dit för ett par veckor sedan för att hinna med den obligatoriska 3 veckors karantänen…
Jag vet inte. Det lät ju inte som att det var kört för Kalla i alla fall vad gäller OS då beskedet kom om hennes tiodagars träningsperiod.Charlotte kör väl TDS, jag ser inte hur hon ska kvala in i os-laget faktiskt, jag håller nog Frida, Ebba, Emma och Moa snäppet bättre om dom åker alla sträckorna, vad jag sett är det några dar emellan loppen iaf. Sen finns ju Maja och Jonna också.
Det är nån specialregel då så att de slipper karantän. Tror även skicrossen måste haft det när de var i Beijing för nån vecka sedan. Det är väl kombinerat med ”bubblorna”, de får ju inte röra sig ute i samhället öht.Hur blir den till OS då? VC i Planica 22-23/1 lär ju inte vara kompatibelt med 3 veckors karantän. Specialregler för OS?