Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det såg närmast ut som lagkörning med spurtuppdrag. Hatten av för Sundlings insatsBra jobb av hjälpryttare Sundling att hålla uppe farten och få Skistad mör.
Muntlig varning vart detKänns som Frida mkt väl kan få gult kort för det där.
Påminner väl lite om den de hade i Québec. Parkområde och lite upp och ner.Det här var lite annorlunda än stadssprinterna i Dresden ?
Jag tänkte lite på publiktillströmningen också!Påminner väl lite om den de hade i Québec. Parkområde och lite upp och ner.
Och vi cykelfantaster kan lyssna till Vacchi som är speaker i bakgrunden :-)I dagens 13 km(individuell start) i Orsa, tog första startande Ishida ca 5 minuter sovmorgon.
Får väl se om det berodde på henne själv eller något från arrangörens sida.
Jag tror på det tidigare.
Nyfiken på om någon kan vara i närheten av Fleten idag?
Jag tror att övriga fältet får slåss om platserna bakom henne.
Ska även bli kul att se om Moa Lundgren kan upprepa sin fina sjätteplats från igår.
Stämmer. I år hör man honom bara svagt i bakgrunden.Och vi cykelfantaster kan lyssna till Vacchi som är speaker i bakgrunden :-)
Men vann Sundling, det har hon väl varken kropp eller kapacitet för??Sundling nästan fyra sekunder snabbare i finalen än i kvalet där hon inte hade någon norska att runda.
Tamigfan! Norrmännen får spö!Ska jänkarn vinna??