me.I.am
Aktiv medlem
[OT] Längdskidor - VM, OS, VC, Ski Classics, Skandinavisk cup, nationella elittävlingar etc.
Gör det ju mer imponerande att stakarna lyckas så bra.
Editerade mitt inlägg, 32 teknikzoner
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Gör det ju mer imponerande att stakarna lyckas så bra.
Då kan man ju knappast tycka att man lagt en passande bana.Editerade mitt inlägg, 32 teknikzoner
Då kan man ju knappast tycka att man lagt en passande bana.
Ja, ska man ha regler som tvingar fram obsolet teknik så får man ju välja bana och plats efter det.Var några (kanske många) som tyckte det var dumt att lägga avslutningen i Idre Fjäll, svårt att få till kuperade banor där. Då hade dom ändå lagt om dom lite efter att många åkare klagat innan.
Läste nånstans att dom inte ville eller hade lovat att inte störa det kommersiella utförsåkandet i nån backe. Därför blev banorna för lätta.Ja, ska man ha regler som tvingar fram obsolet teknik så får man ju välja bana och plats efter det.
Sen finns ju pister från grön till dubbelsvart i anslutning till spårsystemet, så det borde ju vara ett lösbart problem om man vill vara i just Idre.
Då skulle man alltså ha varit någon annanstans eller accepterat för banan relevant teknik.Läste nånstans att dom inte ville eller hade lovat att inte störa det kommersiella utförsåkandet i nån backe. Därför blev banorna för lätta.
![]()
Chocken – med i succéprogram
Är Calle Halfvarsson Sveriges dummaste person? Det ska svenska folket få reda på nu. – Jag kommer säkert göra bort mig, säger svenske skidstjärnan.www.expressen.se
www.langrenn.com
www.langd.se
www.langrenn.com
www.langrenn.com
Verkar vara upplagt för lite osämja i Norge.
![]()
Trues inn på landslaget - Langrenn.com
Astrid Øyre Slind fikk avslag på søknad om å få stå utenfor landslaget – nå reagerer hun kraftig på det hun opplever som trusler om startnekt.www.langrenn.com
Fler avslagVerkar vara upplagt för lite osämja i Norge.
![]()
Trues inn på landslaget - Langrenn.com
Astrid Øyre Slind fikk avslag på søknad om å få stå utenfor landslaget – nå reagerer hun kraftig på det hun opplever som trusler om startnekt.www.langrenn.com
www.langrenn.com
Fortfarande dopad![]()
Therese Johaug (37) vant Sentrumsløpet
Slo landslagsløper Heidi Weng (34) med ni sekunder.www.vg.no
![]()
Therese Johaug (37) vant Sentrumsløpet
Slo landslagsløper Heidi Weng (34) med ni sekunder.www.vg.no
Norsk landslagschef i Sverige?
![]()
Norsk gulltrener på vei til Sverige - Langrenn.com
For halvannen uke siden ble gulltreneren vraket fra det norske landslaget. Nå kan han være på vei til Sverige.www.langrenn.com
Hypotesen från langrenn.com stärks alltså.Norrman ersätter rödskägget!
![]()
Skidlandslagets miss
Svenska skidförbundet jagar en ny landslagschef. Nu kan de själva redan ha avslöjat vem det blir – av misstag. – Det här är en rejäl svensk tabbe, säger NRK:s expert Torgeir Björn.www.expressen.se
Lägg ner nu det är vår nu låt pajas idrotten vara till vinternHypotesen från langrenn.com stärks alltså.
Gjerde-Alnaes, Ebba och Ida Dahl var ju inte fy skam tills med Hanna Lodin heller, på pappret iaf.![]()
Längdskidor: Vasaloppsvinnaren Emilie Fleten klar för Team Engcon – bildar superlag: ”Vet inte om det hänt förut”
Man kan säga att Team Engcon blir svåra att rubba nästa säsong. Hanna Lodin får nämligen sällskap av både Jenny Larsson och Emilie Fleten till nästa säsong. – Jag vet inte om det är något team som har haft tre så starka damåkare förut, säger Fleten till SVT Sport.www.svt.se
Ja, jag är lite bekymrad för Stina. Ragde har aldrig riktigt nått man framgång på damsidan, ofta har de bara haft en dam som jag har fått intryck det satsats halvhjärtat på. Sedan när de lämnar så blommar de ut. Nu är Stina kanske lite annorlunda och mer individualist, så det kan nog funka.Den tunnare toppen på damsidan är lite problematisk. I publikhänseende skulle jag tycka det vore trevligt om de bästa är utspridda i olika team. Å andra sidan kan jag förstå att det kan vara kul att ha andra åkare i teamet som är på hyggligt samma nivå. Visst, de tränar väl en del ihop med herrarna också, men det finns risker där och jag undrar om det kanske var en faktor i Stinas sämre säsong - att det är lätt att köra lite för hårt om det alltid finns manliga åkare runtomkring som åker fortare.
Jo, jag tror också det, hon har förmågan att ”vara sin egen tränare”.Jag är nog ändå rätt hoppfull inför kommande säsong. Känns inte som hon är "nerkörd" p.s.s. som Dahl och jag inbillar mig att Stina har en förmåga att tänka till och justera saker som inte funkar. Och intrycket jag fått är att hon trivts rätt bra i Ragde. Sen vet man ju förstås aldrig.
Inte i landslagstruppen. Men du menar om han får åka i världscupen??Calle säger att de yngre passar bättre i landslaget. Jag fattar ingenting.
Han tar väl nåns plats?
Jag vet bara av denna tråden och alla andra kommentarsfält som existerar att han alltid tar någons plats och man alltid borde "släppa fram yngre". Det är en slags naturlagInte i landslagstruppen. Men du menar om han får åka i världscupen??
Aha, kanske borde förstått. Håller med dig.Jag vet bara av denna tråden och alla andra kommentarsfält som existerar att han alltid tar någons plats och man alltid borde "släppa fram yngre". Det är en slags naturlag