[ot] Långtidsparkera i Jönköping
Behöver ställa bilen i Jönköping i ca två veckor och skulle vilja ha tips på var man kan stå utan att få en bot. Gärna hyffsat nära E4:an mot Helsingborg.
Finns det tex lokala föreskrifter som säger att man inte får stå mer en max en vecka etc? Sån't som inte står på skyltar alltså.
Finns det tex lokala föreskrifter som säger att man inte får stå mer en max en vecka etc? Sån't som inte står på skyltar alltså.
