[OT] Lingonvecka

bruse

Aktiv medlem
[OT] Lingonvecka
Det finns fortfarande goda härliga lingon i skogen!
DSC01292.JPG ht=480

Edit av the_TnT: Lingon är Off Topic...

Senast redigerad av en moderator:
[OT] Lingonvecka
s skrev:
-------------------------------------------------------
> Lingon? Jag som trodde att du titulerade dig
> blåbär fortfarande?

Det fanns det också precis där.

[OT] Lingonvecka
Jag hade min lingonvecka för ett par veckor sen, resulterade i 6 liter koncentrat i fysen, inpackat i lagom stora bitar på påse.

För att ta fram en regnig dag.

[OT] Lingonvecka
Pffff!!! Vilken tur,jag trodde det skulle handla om nå´ns flickväns humörsvängningar och uteblivet sex.Det här var betydligt trevligare:o)
Skulle kanske passa på att plocka lite.Rårörda lingon till en viltskavsgryta och hemtrampad potatismos.knäckebröd och en kall öl är ju en kullinarisk upplevelse.

[OT] Lingonvecka
Christer skrev:
> Är det ett par High Rollers som exponeras bredvid
> bären?
> Dimension och gummiblandning, hala/bra grepp i
> höstsverige?

De släppte några gånger idag, men aldrig allvarligt. I tisdags släppte de aldrig, trotts att det regnade. Men så är de tungtrampade på asfalt. Klart mycket bättre än FA.

[OT] Lingonvecka
MAH skrev:
> Nog för att du har PMS, men lingonvecka......?

Hur gåre med mjölksyran?

[OT] Lingonvecka
Så länge det finns svamp är det svårt att få tid över för lingonen. Å andra sidan finns det nästan inga lingon på mitt svampberg.

[OT] Lingonvecka
onegear skrev:
> Pffff!!! Vilken tur,jag trodde det skulle handla
> om nå´ns flickväns humörsvängningar och
> uteblivet sex.

Bruse har varken dera så allt är lungt.. ;)

[OT] Lingonvecka
<object width="425" height="344"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

[OT] Lingonvecka
Atlas skrev:
> onegear skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Pffff!!! Vilken tur,jag trodde det skulle
> handla
> > om nå´ns flickväns humörsvängningar och
> > uteblivet sex.
>
> Bruse har varken dera så allt är lungt.. ;)

Inte?

[OT] Lingonvecka
HAr varit ute å skrämt pensionärer ett antal gånger nu när jag avslutat räcerträningarna med att fösa in cykel i skogen och fylla flaskorna med det röda guldet innan hemfärd. Dom rycker kvickt åt sig sina mopsar och stirrar med vild blick på en när man kommer farande på DERAS stig med sån där "båckstyrecykel".

Har lärt mig efter paris-roubaix- svängen i somras att även en carbonracer med racing zero-hjul fixar lite stig med bravur. Ett motionslopp som jag definitivt kan rekommendera till alla som har svårt att bestämma sig för vilket som är roligast- mtb eller landsväg. må så vara att bara fem av de 26milen är kullersten i dess brutalaste form men de fem tar lika lång tid som de övriga 21...

Tillbaka
Topp