OT: "Morgontidning" på webben?

Singular

Aktiv medlem
Tjopp!

Som fattig student utan vare sig TV eller morgontidning undrar jag vilken den vettigaste källan till nyheter på morgonen är. Lyssnar ju på radio, men P3 har ju bara fem min varje halvtimme, och jag vill ha något att bläddra i till frukosten. Finns det någon bra, svensk nyhetssajt? SvD och DN funkar ju, men...

/M

E-beth skrev:
-------------------------------------------------------
> www.metro.se ?
>
Metro i Halmstad?

Annars brukar jag köra igång alla Firefoxflikar med SvD, DN, Expressen, Aftonbladet, CNN, BBCNews, TheGuardian och kolla igenom samtliga. Jag vande mig av med papperstidningen men saknade kulturdelen i DN ganska mycket när jag pluggade.

För alla som bor utanför storstadsregionerna kan jag meddela att det finns en gratistidning som heter Metro och som distriueras till kollektivtrafiken i se största städerna.

Senast redigerad av en moderator:
Jag gnäller inte. Helvete, Hanky, jag har helt försnillat din Surly den här veckan...PM:a mig numret till den unge mannen som är fodervärd för den, lappen försvann i samband med mitt inflyttningsgalej i onsdags. Oj, vad många söta flickor det var i min lägenhet. Troligtvis lika många som i hela Gävle...

/M, sadist.

"men P3 har ju bara fem min varje halvtimme"

P1 har väl nyheter mest hela morgonen. En trevlig avslutning innan man drar är ju å lyssana på alla gnällspikar som ringer in till "ring P1".
Dessutom slipper du allt vad musik och reklam heter. Skönt, emellanåt!

Singular skrev:
> Jag gnäller inte. Helvete, Hanky, jag har helt
> försnillat din Surly den här veckan...PM:a mig
> numret till den unge mannen som är fodervärd för
> den, lappen försvann i samband med mitt
> inflyttningsgalej i onsdags. Oj, vad många söta
> flickor det var i min lägenhet. Troligtvis lika
> många som i hela Gävle...
>
> /M, sadist.

Jävla sadist...Det värsta är att jag tror på dig, AAHRG!!! Jag vill också!!! Åhh, tänk en onsdagkväll, allt folk är samlat på Bolmens för lite trevlig förfest...suck*...vad är väl en bal på slottet...

Singular skrev:
> Oj, vad många söta
> flickor det var i min lägenhet. Troligtvis lika
> många som i hela Gävle...

That bad ey?

the_TnT skrev:

> That bad ey?

Med risk för att förnärma nån gävlebo låter jag bli att kommentera utbudet där och lägger all fokus på Halmstads gedigna utbud, herregud säger jag...herregud...

Singular har det bra där han är...

Tillbaka
Topp