Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
+1Kimpa951 sa:Köp en separat kvar och en moccamaster. Problem löst ;)
PKJoacim sa:+1Kimpa951 sa:Köp en separat kvar och en moccamaster. Problem löst ;)
Moccamaster används som referensbryggare i kafferosterier och brygger med rätt temp och tid. Dessutom håller dom. Min går minst en gång om dagen och den är snart 16 år och brygger lika gott kaffe idag som då. Kalkar av den en eller två gånger per år. Det manuella droppstoppet har dock aldrig funkat bra.
Jimel sa:PKJoacim sa:+1Kimpa951 sa:Köp en separat kvar och en moccamaster. Problem löst ;)
Moccamaster används som referensbryggare i kafferosterier och brygger med rätt temp och tid. Dessutom håller dom. Min går minst en gång om dagen och den är snart 16 år och brygger lika gott kaffe idag som då. Kalkar av den en eller två gånger per år. Det manuella droppstoppet har dock aldrig funkat bra.
Det automatiska på våran fungerar inte bra heller, annars ruskigt nöjd. Tysk kvalitet.
tobo sa:Moccamaster är den sämsta jävla skitkonstruktionen med avseende på användarvänlighet och kvalitetskänsla.
Plastigt och rackligt konstruerat av holländare som troligtvis rökt på.
...
Kimpa951 sa:Köp en separat kvar och en moccamaster. Problem löst ;)
Oskar sa:Jimel sa:PKJoacim sa:+1Kimpa951 sa:Köp en separat kvar och en moccamaster. Problem löst ;)
Det automatiska på våran fungerar inte bra heller, annars ruskigt nöjd. Tysk kvalitet.
Moccamaster görs i Holland.
Jimel sa:Oskar sa:Jimel sa:PKJoacim sa:+1Kimpa951 sa:Köp en separat kvar och en moccamaster. Problem löst ;)
Moccamaster görs i Holland.
Ja? ?
Lidl har en sort som är mycket godare. :-PMr Orange sa:Nescafé Gold.
feeblesmith sa:Jura är väl bäst när det gäller allt-i-ett maskiner?
De gånger jag reagerat på att maskinkaffet var gott och inte bara drickbart har det alltid varit stått Jura på maskinen.
Kanske mest beror på att om man investerat i swiss-premium snålar man inte på bönorna?
NickPick sa:Är det manuell reglering men auto droppstopp?
På wilfan skruvar man av den cylindriska vattentanken och fyller vatten rakt i den. Smidig feature.