[OT] Oj jag köpte ny mobil.

Johan A skrev:
-------------------------------------------------------
> Oscar skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Pro:n är för fet tycker jag 18 mm tjock!
>
> F*ck. Vad ska jag då skaffa för lur? Finns det
> ett vettigt tangentbord på diamond eller är det
> SE X1 man ska vänta på om tangentbord känns
> viktigt?

Efter att ha tröttnat totalt på HTC (efter 4st) och gett upp hoppet på en vettig ersättare till SE P1 så skaffade jag en Nokia E71 som jobbmobil, och såhär långt är jag väldigt nöjd med den. Batteritiden spöar HTC och P1 med hästlängder. Jag skriver rätt mycket mail från telefonen, och jag måste säga att jag gillar tangentbordet. I övrigt så är telefonen riktigt snabb, bra ljud och verkar stabil.

Dock har jag läst att Blackberry Bold ska vara ännu ett snäpp vassare, så ta en kik även på den även om formatet talar för Nokian.

Jag har förmånen att testa en Xperia just nu och kommer snart att posta en liten recension på min blogg. Är ganska säker på att ingen kommer att bli besviken på den här telefonen..

Peter

peterwis skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag har förmånen att testa en Xperia just nu och
> kommer snart att posta en liten recension på min
> blogg. Är ganska säker på att ingen kommer att
> bli besviken på den här telefonen..
>
> Peter

Har du testat prislappen också? Har hört en siffra på 7000 riksdaler, vilket nog kommer skrämma många inklusive företagsinköp.....

/JPL

Priset har jag ingen koll på men det känns onekligen exklusiv - det är väl snarare ett försäljningsargument i sig oavsett målgrupp.

De svenska webbutikerna har satt ut priser runt 6500 för en obunden. Det är väll ungefär identiskt eller något billigare en vad en obunden iphone borde landa på i sverige. Alltså borde väll priset för en bunden inte heller det skilja sig så mycket från Iphonen.

Tillbaka
Topp