Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
För mig ser det ut som om du redan gått överkursen...I vår hoppas jag ta det ett steg till och bli mer "på riktigt" då jag ska gå en termin möbelsnickeri.
@InlineOla och @Hep, släng upp lite alster nu!?
@n3wton Skyll dig själv! Du bad om det, jag har telefonen full med bilder och jag sitter i lååångt norskt teamsmöte, så här kommer en del av vad jag roat mig med sedan den här skärbrädan.
Ett tag fick jag för mig att bygga djur med rörliga leder. Jag tappade farten när min elefant blev mig övermäktig, men jag ska någon gång komma på hur den ska byggas.
Visa bilaga 596322
Visa bilaga 596323
Visa bilaga 596324
Visa bilaga 596325
Visa bilaga 596326
Visa bilaga 596327
Det har testats lite olika presentidéer:
Visa bilaga 596328
Visa bilaga 596329
Visa bilaga 596331
Visa bilaga 596332
Visa bilaga 596334Visa bilaga 596335Visa bilaga 596338
Visa bilaga 596339
Visa bilaga 596341
Visa bilaga 596342
Visa bilaga 596343
Nu sista tiden har det varit mest bra saker vi behöver hemma, som stövelknekt, skärmfot, soffbord och nya stolar till grabbarna, som är för stora för barnstolar, men har hakan väldigt nära tallriken. De här är som vanliga stolar, men fem cm högre.
Visa bilaga 596333
Visa bilaga 596336
Visa bilaga 596337
Visa bilaga 596340
Visa bilaga 596330
Än så länge har det mest varit youtube, eget huvud och köp av stora maskiner. I vår hoppas jag ta det ett steg till och bli mer "på riktigt" då jag ska gå en termin möbelsnickeri.
Fantastiska grejer, kul att ni nappade!? Tack för inspirationen. Jag behöver komma igång igen, men tiden räcker inte riktigt till. Detta var en bra hjälp på vägen!?Inte snickrat så mycket i år, Supejigfilmer o ritningar har tagit upp merparten av tiden.
Men, slänger upp lite blandat från året.
Visa bilaga 596392Visa bilaga 596393Visa bilaga 596401Visa bilaga 596396Visa bilaga 596397Visa bilaga 596399
Tack. Dom där hålen förstår ju aningen men jag levererade den så, kunden monterade in prylarna själv.Sista närbilden på fingerskarven kan jag sitta och njuta av länge.
Räven såg jag inte. Det är kul och motiverande att ha liksom något i bakhuvudet som man vill få med i sin skapelse. Sånt här finsnickeri har jag alls inte gjort, bara några styrketräningsgrejor.Tack för snälla ord.
@Batavus Bra fråga varför jag är här, då jag ju till och med lagt av med all riktig cykling numera. Det är väl det här "vardagsrummet" som jag har svårt att släppa. Jag är förresten själv rätt svag för stövelknekten. Tyvärr inte så många som ser att det är en räv.
@InlineOla Galet snygga saker. Jag är väldigt sugen på att göra något med möbellinoleum efter att ha sett dina dörrar. Sista närbilden på fingerskarven kan jag sitta och njuta av länge.
@n3wton Nu har vi i alla fall gjort ett försök att locka in dig i fördärvet igen. Är du i stockholmstrakten och behöver låna snickeriet är det bara att säga till. Det är alltid öppet för happyiter. Bor du söderut får du försöka tjata lite på Ola. Det skulle vara intressant att se mer av din monstermaskin, men den kanska bara är en hög med bråte nu.