(OT) (OT) bort med (OT)

Erikl!0618203

Aktiv medlem
(OT) (OT) bort med (OT)
(OT) trådar borde inte vara en del av happy detta är en hemsida för att diskutera cyklar och Köp/sälja inte filosofera om "Vilken lagom kall öl dricker du?" känns som att 92% av alla användare inte är här för mtb osv.

Detta är en tråd för alla som vill bli av med (OT)

(OT) (OT) bort med (OT)
(OT) trådar borde inte vara en del av happy detta är en hemsida för att diskutera cyklar och Köp/sälja inte filosofera om "Vilken lagom kall öl dricker du?" känns som att 92% av alla användare inte är här för mtb osv.

Detta är en tråd för alla som vill bli av med (OT)

Nej, jag är ganska säker på att det du skrivit är ett första inlägg i en tråd, inte en hemsida.

F.ö. har folk åkt på varning för att de avsiktligt spammat forumet så kanske en bra idé att inte starta en massa OT-trådar utan något rimligt nytt tema.

(OT) (OT) bort med (OT)
Visst skulle man kunna lägga till en OT sektion som komplement på forumlistan men jag tvivlar starkt på att administratörerna skulle palla administrera det hela. Att kontinuerligt sortera ut alla inkommande OT inlägg till OT sektionen samt skicka varningar till folk vore nästan ett heltidsjobb. 😅

Sedan är nog den relativt liberala modereringen av Happy en kraftig orsak till dess popularitet.

Stör man sig extremt mycket på OT inlägg är det nog helt enkelt mest effektivt att hålla sig borta från forumet helt.

1770379478436.webp

(OT) (OT) bort med (OT)
Utöka _Fitrera_ funktionen, med en "Visa ej OT", så funkar det väl?
Skapa flera sektioner, känns som massa jobb, om det ska "hanteras" av någon moderator, att flytta de som är fel.

(OT) (OT) bort med (OT)
Visst skulle man kunna lägga till en OT sektion som komplement på forumlistan men jag tvivlar starkt på att administratörerna skulle palla administrera det hela. Att kontinuerligt sortera ut alla inkommande OT inlägg till OT sektionen samt skicka varningar till folk vore nästan ett heltidsjobb. 😅

Sedan är nog den relativt liberala modereringen av Happy en kraftig orsak till dess popularitet.

Stör man sig extremt mycket på OT inlägg är det nog helt enkelt mest effektivt att hålla sig borta från forumet helt.

Visa bilaga 814702
Är det aldrig någon som funderat över möjligheten att kategorisera Happy? Alltså olika kategorier. Typ en kategori för en sak och en kategori för en annan sak och så vidare. Då blir ju forumet helt kategoriserat. Kanske till och med kategoriskt.

(OT) (OT) bort med (OT)
Är det aldrig någon som funderat över möjligheten att kategorisera Happy? Alltså olika kategorier. Typ en kategori för en sak och en kategori för en annan sak och så vidare. Då blir ju forumet helt kategoriserat. Kanske till och med kategoriskt.
Det tycker jag också.
Men många här vill tydligen inte ha det så.

(OT) (OT) bort med (OT)

Det är en bra ide! Vi ändrar namnet "tråd" till "kategori" och så är allt löst.

(OT) (OT) bort med (OT)
Bara att slänga in det i chatgpt så kommer det ut blixtsnabbt. Mest nyfiken på hur chatten ska tolka landrovermannen och sidantrebilden på valfri diktator.
Jag tror att den kommer att göra en del minst sagt tveksamma kategoriseringar.

Edit: Å andra sidan är vissa trådar väldigt svåra att kategorisera.

(OT) (OT) bort med (OT)
Fast det ställer ju till det för kategoriförespråkarna om de har svårt att stoppa in alla existerande trådar i kategorier.
Äsch; stoppa in samma tråd i flera kategorier bara. Lätt som en plätt. Klappat och klart. Och delade kategorier är delad glädje. Det är sedan gammalt.

Tillbaka
Topp