Erikl!0618203
Aktiv medlem
(OT)-(OT)-(OT) Bort med (OT)
Om du tycker att de kalla såserna är värda att "gå ut ur serveringen och upp för en trapp?" så ja.Så man måste gå ut ur serveringen och upp för en trapp? Lite samma resultat.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Om du tycker att de kalla såserna är värda att "gå ut ur serveringen och upp för en trapp?" så ja.Så man måste gå ut ur serveringen och upp för en trapp? Lite samma resultat.
Vem vill vara som alla andra?De flesta forum jag besöker har ju en egen del för OT.
Varför kan det inte vara så på Happy?
Men man gör det ändå svårare att komma över en populär produkt. Och väldigt många kommer inte palla.Om du tycker att de kalla såserna är värda att "gå ut ur serveringen och upp för en trapp?" så ja.
ja, originellt då att vara pedofil är det positivt? Det är ju bara positivt med fler kategorier.Vem vill vara som alla andra?
Ride syftar ju på att cykla spelar ingen roll vad men just att man "ride" (OT) är ju inte ride därför ska det ha annat det heter ju inte HappyOTHappy har ju gått från MTB till ride. Kan vi inte bara ändra till happyvardagsrum, så blir inget OT och problemet är löst.
"Jag tror det är ren inbillning att OT-trådarna är i vägen" din åsikt min åsikt att filtrera bort (OT) gör just att det få plats med mer MTB även om de är redan lästa så är det fortfarande bättre än bara (OT) eller så kommer det nya kommentarer som man kan läsa.Jag tror det är ren inbillning att OT-trådarna är i vägen. När det väl finns intressanta cykel-trådar så ligger de alltid högt på första sidan och med stort deltagande.
Avskiljer man OT så kommer det resultera i en förstasida där 80% av trådarna diskuterats klart och det börjat växa mossa på dem och 20% aktiva. Precis som idag. Med andra ord, OT-trådarna kommer ersättas av inaktiva cykeltrådar du redan läst och ledsnat på. Vad gör det för praktisk skillnad?
Om man inte pallar då är det nog inte så jävla kul ändå. 2st klick är för mycket att palla så kan nog ingen att kunna hjälpa.Men man gör det ändå svårare att komma över en populär produkt. Och väldigt många kommer inte palla.
Man drar sig ju för att göra det. I mitt fall var det min exfru som ville hänga med väninna och tillhörande man som låg bakom upprepningHar du varit hemma hos den mer än en gång?![]()
Hm, parallell mellan pedofili och att inte ha en OT-kategori. Märks att det är fredag.ja, originellt då att vara pedofil är det positivt? Det är ju bara positivt med fler kategorier.
Men en egen katerogi för OT skulle väl inte döda det cykelrelaterade?Hm, parallell mellan pedofili och att inte ha en OT-kategori. Märks att det är fredag.
Har funnits ett antal försök genom åren med cykelforum med en massa kategorier. De har dött sotdöden. Happy lever trots allt (med alla sina brister) och det postas en hel del cykelrelaterat. Så, nej, jag skulle inte säga att fler kategorier med nödvändighet är något positivt. I alla fall om man vill ha ett levande forum.
Japp, har lite fredags felling ändå men nej det behövs inte en massa bara dessa är det så mycket att begära?Hm, parallell mellan pedofili och att inte ha en OT-kategori. Märks att det är fredag.
Har funnits ett antal försök genom åren med cykelforum med en massa kategorier. De har dött sotdöden. Happy lever trots allt (med alla sina brister) och det postas en hel del cykelrelaterat. Så, nej, jag skulle inte säga att fler kategorier med nödvändighet är något positivt. I alla fall om man vill ha ett levande forum.
Ser vad tråden handlar om i rubriken? Hm, jag skulle nog vilja hävda att det inte alltid är helt korrekt.Jag tycker vi slutar använda OT i rubrikerna. Det löser ju också problemet.
Man ser ju vad tråden handlar om i rubriken ändå.
Japp, har lite fredags felling ändå men nej det behövs inte en massa bara dessa är det så mycket att begära?
(OT)
Road
MTB
ELMTB
Vi kan ha ett docx som alla kan skriva i, så blir det bara en lång pdf i slutet.Ett gammalt förslag som kan vara värt att damma av i sammanhanget är att låta varje inlägg vara sin egen kategori.
Alla trådar på förstasidan, kan du kategorisera dom för att visa hur du tänker?Japp, har lite fredags felling ändå men nej det behövs inte en massa bara dessa är det så mycket att begära?
(OT)
Road
MTB
ELMTB
Jag gillar personligen att kunna snabbt skanna om det finns något nytt intressant i någon tråd jag är intresserad av, oavsett om den är OnT eller OT. Olika kategorier försämrar därmed för mig.Men en egen katerogi för OT skulle väl inte döda det cykelrelaterade?
Får man skrivlås eller är det huggsexa om platsen i dokumentet?Vi kan ha ett docx som alla kan skriva i, så blir det bara en lång pdf i slutet.
Alu-ram är OT. Det är kolfiber som gäller i cyklar nu!Bra förslag.
Jag tänkte posta om hur man kan laga en alu-ram. Var lägger jag det?
Och gravel-folket får väl posta växelfrågor i MTB-delen men frågor om styret i Road, var det så du tänkte?
Zwift-tråden, var lägger vi den?
OK...Jag gillar personligen att kunna snabbt skanna om det finns något nytt intressant i någon tråd jag är intresserad av, oavsett om den är OnT eller OT. Olika kategorier försämrar därmed för mig.
Gravel-cykel som cyklas i velodrom och där huvudtemat är vilken kedjeolja man ska använda och vilken velodrom som är bäst om man ska försöka sätta ett världsrekord i H75-klassen och samtidigt vill kunna ta med barnbarnen som gillar vattenparker - i vilken kategori hamnar man då?Zwift ligger i zwift kategorin. Hur svårt ska det vara.
Zwift med flatbar ligger under mtb precis som all gravel
Förväntar mig OT i tråden gör jag i alla trådar :)Å andra sidan kan OT-märkning vara mer eller mindre missvisande också, så inte heller det ska ses som någon absolut sanning. Jag ser det mer som ett sätt för TS att enkelt och tydligt markera att man kan förvänta sig OT-innehåll i tråden.
För det först vilken typ av alu ram mtb ram eller road?Bra förslag.
Jag tänkte posta om hur man kan laga en alu-ram. Var lägger jag det?
Och gravel-folket får väl posta växelfrågor i MTB-delen men frågor om styret i Road, var det så du tänkte?
Zwift-tråden, var lägger vi den?
Touché. Säg huvudsakligen OT-innehåll då.Förväntar mig OT i tråden gör jag i alla trådar :)
Gravel är ju mtb. Möjligen bäst i underkategori 90 tal.Gravel-cykel som cyklas i velodrom och där huvudtemat är vilken kedjeolja man ska använda och vilken velodrom som är bäst om man ska försöka sätta ett världsrekord i H75-klassen och samtidigt vill kunna ta med barnbarnen som gillar vattenparker - i vilken kategori hamnar man då?
Så om det först snackas LVG i en tråd så den hamnar i ROAD-kategorin och det sen börjar snackas MTB i en tråd, ska moderatorerna då länka in tråden till MTB-kategorin?För det först vilken typ av alu ram mtb ram eller road?
"Och gravel-folket får väl posta växelfrågor i MTB-delen men frågor om styret i Road, var det så du tänkte?"
Växelfrågor i mtb då de är näst inpå identiska
Ska det vara frågor om bockstyre så är det road
Zwift tråden kan få vara i båda länkade mellan road och mtb
Fler frågor?
Underkategorier! Jag visste det. Ger man dem lillfingret tar de hela cykelparken!Gravel är ju mtb. Möjligen bäst i underkategori 90 tal.
Ska du dra vattenpark i samma inlägg som velodrom? Vilken tråd väljer du för det idag?
Känns som diskussionen om kategorier i forum är årligt återkommande. Främst vintertid.
Om det finns en kategori jag ger mitt fulla stöd till är det kategorin med trådar som handlar om kategorisering av forumet.Känns som diskussionen om kategorier i forum är årligt återkommande. Främst vintertid.
Nä men nu visade det sig att man kunde ha trådarna i flera kategorier. Så för säkerhets skull länkar du så klart till båda när du startar en tråd om du är lite osäker eller känner risk att det blandas. Så hamnar de flesta trådar i båda. Cirkeln äntligen sluten!Så om det först snackas LVG i en tråd så den hamnar i ROAD-kategorin och det sen börjar snackas MTB i en tråd, ska moderatorerna då länka in tråden till MTB-kategorin?
Två, isf. En för OT och en för AIK.Men snälla nån...Det behövs ju bara EN katerogi till, OT!
Jag gillar dig Dan C rakt på sak och helt rätt. OT!! (OT!! EN katerogi till, OT!!Men snälla nån...Det behövs ju bara EN katerogi till, OT!
En cykel kategori och en OTNä men nu visade det sig att man kunde ha trådarna i flera kategorier. Så för säkerhets skull länkar du så klart till båda när du startar en tråd om du är lite osäker eller känner risk att det blandas. Så hamnar de flesta trådar i båda. Cirkeln äntligen sluten!
Ah, alla inlägg blir egna trådar och kategorier och alla kategorier länkar in alla trådar (för säkerhets skull).Nä men nu visade det sig att man kunde ha trådarna i flera kategorier. Så för säkerhets skull länkar du så klart till båda när du startar en tråd om du är lite osäker eller känner risk att det blandas. Så hamnar de flesta trådar i båda. Cirkeln äntligen sluten!
En tråd som inleds med en cykelfråga men efter x inlägg spårar ur i allt möjligt annat icke-cykelrelaterat - hur ska den hanteras?En cykel kategori och en OT![]()