Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den tog det ett tag att förstå...
Jag fattar fortfarande inte.Den tog det ett tag att förstå...
Hattifnattarna ser ju ut att kunna erbjuda visst skydd. Inte mot covid men ändå.
Kom på det tidigt i morse. Varför man nu ligger och tänker på sånt istället för att sova?6 kings
5 kings
4 kings
Förstår inte, vad äpoängen som jag missar?
Jag bor inte så långt från skylten till Grovare, från stora vägen. Det var skyltat "Grovare 6", men för nåt år sen ändrade vägverket till "Grovare 5".För att dra pappaskämt måste man först ge sig ut och bli pappa. Som tur är så är det tydligt skyltat vart man ska.Visa bilaga 478622
Dagen något dog inom din son. Hans gener visade sig med full kraft.?Det här utspelade sig vid middagsbordet idag. När jag kom på skämtet satt jag först och fnissade i tio minuter innan jag till slut kunde samla mig och dra det för familjen. Efteråt vred jag mig av skratt medan de andra bara tittade på mig. Det var ju roligt i mitt huvud!
Bakgrund: Sonen hade varit till gymmet med två tjejkompisar varav den ena hette Nova.
Jag: Jaha, var hon stark då den där Nova?
Sonen: Nej inte särskilt.
Jag: Då är hon nog en vanlig Nova (konstpaus) och inte en supernova.
Tror man skall ha läst fel först för att förstå.Förstår inte, vad äpoängen som jag missar?
Zeeland är ett landskap i Nederländerna, det är sen gammalt. Det andra är nytt.Tror man skall ha läst fel först för att förstå.
Det där blev ett eget pappaskämt?Zealand är den ö i Denmark där Copenhagen ligger.
Trodde att detta var en del av Nederländerna som tidigare legat under vatten, dvs att det är havsbotten som används som land.Zeeland är ett landskap i Nederländerna, det är sen gammalt. Det andra är nytt.
Nu är jag inte expert på området men delar som torrläggs ligger snarare i Ijsselmeer. Sök på Lelystad, Almere, det är torrlagt.Trodde att detta var en del av Nederländerna som tidigare legat under vatten, dvs att det är havsbotten som används som land.
Du har säkert rätt, jag saknar helt relevanta kunskaper om Nederländerna.Nu är jag inte expert på området men delar som torrläggs ligger snarare i Ijsselmeer. Sök på Lelystad, Almere, det är torrlagt.
Mina kunskaper baseras på ett hobbyintresse då jag är till hälften därifrån. Har varit där på ledig tid genom åren. Rättningar accepteras utan knot.Du har säkert rätt, jag saknar helt relevanta kunskaper om Nederländerna.
När jag jobbade på Mekonomen så hade vi firmafest med Biltema.