[OT] Pappaskämt, ordvitsar
Ah, skolgårdshumor 80-tal :) Hellre en kall back i kanalen än en kall balle i analen...Hellre pissa i stuprännan, än stupa i pissrännan.
Hellre en back i hallen, än hack i ballen.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ah, skolgårdshumor 80-tal :) Hellre en kall back i kanalen än en kall balle i analen...Hellre pissa i stuprännan, än stupa i pissrännan.
Ingvar Kamprad - Byrådirektör
Snabb rakning - Hakning
"Båtkalle i kanalen..." var det väl? Men är det pappahumor?Ah, skolgårdshumor 80-tal :) Hellre en kall back i kanalen än en kall balle i analen...
”Bollkalle”..."Båtkalle i kanalen..." var det väl? Men är det pappahumor?
Lokala variationer... och helt klart inte pappahumor. Men ska man vara lite strikt så är det väl rätt mycket som inte är renlärig pappahumor i tråden. Om vi sätter typ:"Båtkalle i kanalen..." var det väl? Men är det pappahumor?
Papput-humorLokala variationer... och helt klart inte pappahumor. Men ska man vara lite strikt så är det väl rätt mycket som inte är renlärig pappahumor i tråden. Om vi sätter typ:
Varför dog mammutarna ut?
-det fanns inga papputar
som referens...
Hellre spolarvätska i en Taunus än polarvätska i anus.Hellre pissa i stuprännan, än stupa i pissrännan.
Hellre omkörd och bortkommen,Hellre spolarvätska i en Taunus än polarvätska i anus.
Jag minns styckmordet i Sydafrika. Det var Nelson man dela’.Vilken sydafrikansk ledare ville hellre bli lokförare?
Desmond Tuuuuuuutuuuuuut
/T
Jag är med i en kajakklubb som heter stockholms paddlarklubb, vi fick mail här om dagen från bilvårdsfirma som ville sponsra padel...Padel kanske ansluts till Riksidrottsförbundet. Känns onödigt, eftersom rodd och kajak redan är med.
Kan man röka morot?Jobbar hemifrån och fixar lite lunch. Varmrökt lax blev det och det är väl ändå en helt ok lunch. Gött att jobba hemma ibland!
Men ibland kan det bli lite långsamt också och då kan det behövas något som piggar upp.
Efter laxen var klar skall nåt uppiggande därför fixas.
Och eftersom röken redan var startad....
Visa bilaga 484967
Men effekten blev inte alls som jag föreställt mig det!
#jättebesviken
Psykedeliskt nederlag. Har du prövat Frolic?Jobbar hemifrån och fixar lite lunch. Varmrökt lax blev det och det är väl ändå en helt ok lunch. Gött att jobba hemma ibland!
Men ibland kan det bli lite långsamt också och då kan det behövas något som piggar upp.
Efter laxen var klar skall nåt uppiggande därför fixas.
Och eftersom röken redan var startad....
Visa bilaga 484967
Men effekten blev inte alls som jag föreställt mig det!
#jättebesviken
det är en hungrig kattNä, Katt åt lampa, lös i magen, ska det vara.
Dökul!Har ni hört om den deprimerade bödeln?
Han gick och hängde med grabbarna!