Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hah, får mig att tänka på den gamla kommunsloganen ”Jag är galen i Säter!”På ett mentalsjukhus är det sällan knäpptyst.
För en väldig massa år sedan hade min bror Martin trillat in med taxi på småtimmarna. Morgonen efter hittade jag ett fullstort restaurangparasoll med reklam för Martini utanför dörren. Hans försvar var ”det stod Martin på det i går”. Fortfarande undrar jag hur han kunde få med det i en taxi.Mera som "When you and your favorite glassgubbe come home drunk af" eller "When you and your favorite blinkande vägkon come home drunk af"
Hm, lite svårt att hitta ordvitsen i den.
Det är mer fortsättning på det jag skickade tidigare ( pappskämt )Hm, lite svårt att hitta ordvitsen i den.
På gymnasietiden på det glada 1900-talet hade jag en klasskompis som bodde på taxiavstånd från Staden. När han och ett gäng kompisar hade varit i Staden och festat så var alla medvetna om att Prisse var i sådan form att han skulle kunna spy i taxin hem, så de påminde honom ständigt om att sticka ut huvudet genom den nedvevade rutan ifall han behövde spy.För en väldig massa år sedan hade min bror Martin trillat in med taxi på småtimmarna. Morgonen efter hittade jag ett fullstort restaurangparasoll med reklam för Martini utanför dörren. Hans försvar var ”det stod Martin på det i går”. Fortfarande undrar jag hur han kunde få med det i en taxi.
Min polare Martin lallade under några veckor på gymnasiet runt i en sommarhatt med Martini-logga. Han tyckte det har genialt, då det ju de facto var Martin i den.För en väldig massa år sedan hade min bror Martin trillat in med taxi på småtimmarna. Morgonen efter hittade jag ett fullstort restaurangparasoll med reklam för Martini utanför dörren. Hans försvar var ”det stod Martin på det i går”. Fortfarande undrar jag hur han kunde få med det i en taxi.
Men ändå lite bättre på engelska va ?Ok, min favvo:
Vad sa mannen som gick in i en bar?
-Aj.
De får väl dricka ipa då! ?Göteborgs-Posten har alltid ett ölskämt på lager.
Visa bilaga 549890
Är det Färjestad som är skämtet?
Två ljusa lager snart i lager, då har dom samlat på sig lager på lager av lager. Då kan vi utesluta att det är ett skalbolag åtminstone.
Då bör Kindvallskt hår vara Kajman!?Arabiska vägar - Aligator
Krokodil i väst - investigatorArabiska vägar - Aligator
Som man gör runt påsk.Kom på en igår när vi diskuterade penis storlekar.