Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Till skillnad från Österrikes flagga, den är ju ett stort...Själv har jag väl inga direkta åsikter om Schweiz, men deras flagga är ett stort plus.
Men snälla, ta inte upp det! De ville ju bara dra ett streck över det hela och gå vidare.Till skillnad från Österrikes flagga, den är ju ett stort...
Själv har jag väl inga direkta åsikter om Schweiz, men deras flagga är ett stort plus.
www.instagram.com
E´ va?![]()
Nils Calmsund på Instagram: "Efternamn Rööse #gbghumor #lkpg300k #brevet"
19 likes, 0 comments - nlc76 May 14, 2016: "Efternamn Rööse #gbghumor #lkpg300k #brevet".www.instagram.com
Sten Rö(ö)se
Sten Rö(ö)se
Jag får erkänna att jag också har lite svårt att se hur Ukraina-memes passar in som pappaskämt. Inte som jag tolkar ordet i alla fall.Lite sent kanske och inte med samma verkshöjd som de senaste inläggen med Ukraina-memes
Jag får erkänna att jag också har lite svårt att se hur Ukraina-memes passar in som pappaskämt. Inte som jag tolkar ordet i alla fall.
Långt ifrån den roligaste i tråden, men väldigt många pappa-points ?Vet ni varför en abborre och en mört aldrig kan få barn?
Det blir abbört.
Långt ifrån den roligaste i tråden, men väldigt många pappa-points ?
De spontana är ofta de bästa, de där som man i sekunden man hör sig själv säga dem inser att ingen i familjen kommer uppskatta dess storhet. ;)Min dotter sa till mig igårkväll, "Pappa, jag är trött" och jag svarade spontant, "Hej Trött, jag är pappa".
Det var inte uppskattat men jag kände mig lite halvstolt.
Exakt så är det! ?De spontana är ofta de bästa, de där som man i sekunden man hör sig själv säga dem inser att ingen i familjen kommer uppskatta dess storhet. ;)
Är detta en klurighet som jag inte förstår eller har inlägget hamnat i fel tråd?Varför heter det HTech Bikes och inte Pinnarello?
Är detta en klurighet som jag inte förstår eller har inlägget hamnat i fel tråd?
En ledtråd är att felstavningen är medveten.Varför heter det HTech Bikes och inte Pinnarello?
De samlas i olika gäng.Ja, var söka de förtappade...?
De är vid tappningsstället?De samlas i olika gäng.
Krävs att man är av ett visst snitt för att vara med.De samlas i olika gäng.
Krävs att man är av ett visst snitt för att vara med.
Men då är det ett riktigt fingäng.Men man kan stiga med graderna.