Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Och i morgon är det Annandag Far.Förvånansvärt tyst i denna tråd då det idag är fars dagen
Förvånansvärt tyst i denna tråd då det idag är fars dagen
Får mig att tänka på A.J. Jacobs' experiment där han testade ha kroppskamera 24/7 för att bl a undvika samtal som slutar i "det har jag aldrig sagt!" "Jo exakt så sade du!" "Nej aldrig!" med sin fru. Det var bara att gå in och kolla footage från tiden, och sedan visa upp facit (där han hade rätt) för hans fru. Döm av hans förvåning när detta inte alls ledde till färre konflikter dem emellan..Frugan har dom senaste veckorna pratat ideligen om sin nya träning och hur fantastiskt och intelligent det är med att träna muskler som man aldrig använder... (Jag har en liiiiten anorlunda åsikt om detta)
Så för en vecka sedan började jag med en ny städrutin här hemma, städa där man aldrig ser det!
Efter en vecka av disk på bordet, smutstvätt på golvet och skor strödda överallt, så kom frågan varför jag inte städar längre ?
Hon blev måttligt road av min förklaring, men jag kunde visa att skruvlådan var i perfekt ordning och ren!
Mor åt gröt, far åt helvete"Mina barn säger att jag ljuger.
Far med osanning."
Stig åt sidan!Mor åt gröt, far åt helvete
Mor gick åt väst, Far åt ostStig åt sidan!
ass salt?
Hört om Ann Persson som skulle gifta sig med sin Bo Ahl? Han hade inte lust att ta Persson.
Ta blivande makens namn? Ahl?
Uteslutet!
Ta dubbelnamn? Persson-Ahl?
Knasigt!
Vända på det? Ahl-Persson?
Knappast!
Bättre än katt?- Vilken modern hund du har
- Ja, det är en trendsetter