[OT] Pappaskämt, ordvitsar
Kanske krävs en bokstavsdiagnos också?Måste man plugga bokföring för att bli bibliotekarie?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kanske krävs en bokstavsdiagnos också?Måste man plugga bokföring för att bli bibliotekarie?
Enligt SAB-systemet då eller räcker det med ABCD?Kanske krävs en bokstavsdiagnos också?
Bibliotekarier vill jag bokstavligen hylla.
Hyllarious!Tjena!
På tal om hylla så försöker jag låta bli att skämta om en av bibliotekarierna på lokala bibblan.. Jag kommer bli canceled då..
BokstavligtKanske krävs en bokstavsdiagnos också?
Bildligt talat?Kanske krävs en bokstavsdiagnos också?
Nä men bibliotekarier är belästaMåste man plugga bokföring för att bli bibliotekarie?
Kanske krävs en bokstavsdiagnos också?
Gammel men bra?
Kora och kors är andra möjliga svar om man inte begränsar sig till att bokstäverna ska läggas till sist.Vilket ord blir kortast om man lägger till tre bokstäver?
?
Kort.
Det är väl ändå om man tar bort tre bokstäver som kortast blir kort?!Vilket ord blir kortast om man lägger till tre bokstäver?
?
Kort.
Jo men här var det ju omvända frågeställningen. Så ni har rätt båda två, vem drog då det kortaste strået?Det är väl ändå om man tar bort tre bokstäver som kortast blir kort?!
Ooh denna såg jag inte komma. Intressant språktvetydighet där.Det är väl ändå om man tar bort tre bokstäver som kortast blir kort?!
Jo, men frågan var omvänd, från kort till kortast. ?Det är väl ändå om man tar bort tre bokstäver som kortast blir kort?!
Det kan även bli kora och kors om tre godtyckligt placerade bokstäver tas bort.Ooh denna såg jag inte komma. Intressant språktvetydighet där.
Det hindrade dig inte att hålla låda.Skämt om IKEA brukar bli ganska platta
Ni får nog skruva lite på det där skämtet.Det hindrade dig inte att hålla låda.
Ni får nog skruva lite på det där skämtet.
Fast den katten är väl alltid påpälsad?På tal om djur var jag med min katt Månsan hos veterinären idag, i ruskvädret. Det var tur hon hade pälsen på sig.
En del katter får ju iofs på pälsen ibland…Fast den katten är väl alltid påpälsad?