SIE
Aktiv medlem
[OT] Pappaskämt, ordvitsar
De skrev om det i El Mundo.I var det El Avbrott i Spanien.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
De skrev om det i El Mundo.I var det El Avbrott i Spanien.
Tid att reläxaElektrikern satte sig i skuggan för att koppla av.
Men inte helt utan motstånd. Han ohm-ade sig svagt när han satte sig.Och känna kraften flöda.
Men inte helt utan motstånd. Han ohm-ade sig svagt när han satte sig.
Det blir bättre med våtvarma ohmslag.
Förmodligen så har Rut simmat till dom sälla våtmarkernaTrots att frugan hållit utkik kunde hon inte hitta dvärgcikliden "Rut" i akvariet under ett antal dagar.
Jag hävdade att: Hon dyker nog upp.
Vid städning av akvariet kunde vi fortfarande inte hitta henne.
Jag hävdade att det var lite fishy.
Jag kan göra ett försök, jag är en fena på att leta.Trots att frugan hållit utkik kunde hon inte hitta dvärgcikliden "Rut" i akvariet under ett antal dagar.
Jag hävdade att: Hon dyker nog upp.
Vid städning av akvariet kunde vi fortfarande inte hitta henne.
Jag hävdade att det var lite fishy.
Eller gått under ytan?Förmodligen så har Rut simmat till dom sälla våtmarkerna
Städerskan hittade ingen hink så hon tog katten som spann.Det var i alla fall missvisande
Tonårsdottern beklagar sig över att det är sååå jobbigt att behöva skriva källhänvisningar i skolan.
Jag svarar att allt skulle vara mycket lättare om man hette Kjell.
Hon tittar på mig som om hon undrar om jag fått en hjärnblödning, så jag tvingas förklara:
- Då skulle man bara kunna säga att man hittade på det själv, och då är ju det en Kjell-hänvisning.
Hon tittar på mig i några sekunder utan att röra en min. Sen ber hon mig lämna rummet.
Medel Måtta eller är det en släkting?Vem fan är Måtta och varför ska jag dricka med honom?
Dagen till ära: Gianni Motta!Medel Måtta eller är det en släkting?
Bit ihop!Jag blir så upprörd när jag ser stav- och skrivfel här i forumet. Kunde man inte införa en funktion, så andra kan rätta sådana fel?