Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ingen aning...så sent som möjligt?Men när börjar matchen egentligen, har hört flera olika nu, från 4 - 5:30
Sannolikt mellan 5 och 6, jag går upp 04:30Men när börjar matchen egentligen, har hört flera olika nu, från 4 - 5:30
Kliv på nu och kör, du kan få betalt per timme om du lägger upp resultatet efteråtBara att köra zwift ett par timmar tills det startar då?
Jag har totalt 15 års erfarenhet av kampsport/thaiboxning och kan verkligen se Mike ta hem detta. Han har en helt kolossal erfarenhet och ränderna går inte ur en tiger. Med den tiden han fått på sig att förbereda sig så ska hans kropp säkerligen kunna komma i ordning. Han blir knappast densamma fighter, men när en fighter en gång lärt sig hur man ska handskas med det mesta så ska det till en hel del för att bemästra honom.
Paul är knappt en journeyman och Tyson har levt och andats boxning i säkert över 30 år.
Kanske känner ni igen er nånstans i cykling ens värld, t ex kniviga line choice eller vilken sträcka som man kan ta igen sig på.
Mja, visst kan han boxas, inget tal om det, men på vilken nivå är frågan. Vad syftet är med att möta en avdankad, veteran kan jag inte förstå mer än som uppvisningsmatch. Hur filmtjänstbolaget som misslyckas med att leverera direktsändningen till miljoner betalande prenumeranter kan tycka det är bra reklam att en 27-åring ska möta en 58-åring i boxning förstår jag inte heller.Nån som såg eländet?
Kunde pojkspolingen boxas?
Hade Tyson nåra slag i sig fortfarande?
Kanske slänga in alla tre i ringen samtidigt?Taylor - Paul nästa match då?
Jag hade ju inte fel..Tyson är 58, matchen skulle aldrig blivit av från början.
Ja, Taylor ZwiftTaylor - Paul nästa match då?
Å herre jösses, då lär pojkspolingen bli slaktad...Om det blir en riktig fight utan jipporegler...Paulina har siktet inställt på Connor McGregor...
Å herre jösses, då lär pojkspolingen bli slaktad...Om det blir en riktig fight utan jipporegler...
Löjligt, Conor är 1,75 och fightades i 70kg? Paul är tungviktare, WWE för boxare. Men Mcgregor började iofs charaderna mot Floyd..Paulina har siktet inställt på Connor McGregor...
Som reagerade såhär som många andra - "A 16 minute spar in sparring gloves. F*** off."Paulina har siktet inställt på Connor McGregor...
Å herre jösses, då lär pojkspolingen bli slaktad...Om det blir en riktig fight utan jipporegler...
Om han skall envisas med att möta MMA-fighters, så vore det rimligt att göra det i MMA. Jon Jones i buren?Paulina har siktet inställt på Connor McGregor...
Om han skall envisas med att möta MMA-fighters, så vore det rimligt att göra det i MMA. Jon Jones i buren?