Makten
Aktiv medlem
[OT][Politiskt bjäbb] Samlingstråd
grump skrev:
-------------------------------------------------------
> Du behöver inte vara oförskämd. Jag ställde en
> fråga om det är den rena rasen du avser, det
> satt inte så långt inne med tanke på hur du
> uttrycker dig i termer med vem som är svensk och
> vem som inte är svensk.
>
> Det hade räckt med ett ja eller ett nej.
Varför i hela helvete skulle jag avse det? Det är som att fråga om du slutat spränga dina grannar. Om du fortfarande tror att jag är rasist så bör du uppsöka en logoped eftersom du omöjligen kan ha förstått vad det är jag skriver.
Det du gör är att ägna dig åt guilt by association genom att ställa fullständigt irrelevanta frågor med en anklagande underton. Överlämna sånt skit åt vänsterextremister, eller finn dig i att bli ihopbuntad med sådana.
Jag vet inte hur många gånger jag ska behöva skriva det, men jag tar det igen: DEN SOM ANSER SIG VARA SVENSK ÄR SVENSK. Begrips?
-------------------------------------------------------
> Du behöver inte vara oförskämd. Jag ställde en
> fråga om det är den rena rasen du avser, det
> satt inte så långt inne med tanke på hur du
> uttrycker dig i termer med vem som är svensk och
> vem som inte är svensk.
>
> Det hade räckt med ett ja eller ett nej.
Varför i hela helvete skulle jag avse det? Det är som att fråga om du slutat spränga dina grannar. Om du fortfarande tror att jag är rasist så bör du uppsöka en logoped eftersom du omöjligen kan ha förstått vad det är jag skriver.
Det du gör är att ägna dig åt guilt by association genom att ställa fullständigt irrelevanta frågor med en anklagande underton. Överlämna sånt skit åt vänsterextremister, eller finn dig i att bli ihopbuntad med sådana.
Jag vet inte hur många gånger jag ska behöva skriva det, men jag tar det igen: DEN SOM ANSER SIG VARA SVENSK ÄR SVENSK. Begrips?